Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että Kontulasta sais halvalla asuntoja, mutta uskaltaako sinne muuttaa?

Vierailija
19.02.2008 |

Meidänkin perheellä olisi jopa varaa ihan hyväkuntoiseen neliöön!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin siellä seitsemän vuotta. Sitten muutettiin pois, mutta vieläkin on ikävä takaisin, vaikka muutosta jo viisi vuotta.

Vierailija
2/4 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asui siellä monta vuotta ja sanoi, ettei koskaan rekisteröinyt mitään häiriötä - ei edes poliisiauton ääntä. He olivat lapsettomia.

Itse en kuitenkaan lasten kanssa muuttaisi Kontulaan, koska kotona ollessani sosiaalinen elämä (esim. pihalla ja puistoissa) niin tärkeää. Fakta on kuitenkin se, että Kontulassa on Helsingin alhaisimmin koulutettu väestö ja itse akateemisena en usko löytäväni joukosta niin paljon hengenheimolaisia, joita sosiaalisena ihmisenä kaipaan. Siksi asutaankin espoolaisessa keskiluokkahelvetissä, jossa lähes kaikki ovat tyyliin ope-insinööriperheitä. Ihminen kuitenkin yleensä viihtyy parhaiten kaltaistensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella hyvä hinta-laatusuhde. Upeat ulkoilumaastot ja hyvät palvelut. Häiriöt keskittynevät ostarille ja metroasemalle, joten jos ei ihan niiden kupeesta asuntoaan osta, niin mikäs siinä.

Vierailija
4/4 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa, jotka jo liikkuvat itsekseen esim. kouluun. OStarilla näki päiväsaikaankin narkkareita, huumekauppaa jne. Itse en siellä pelännyt, mutta en päästäisi lapsia yksin.

Järvenpään Jamppa on vähän samanlainen paikka. Sinnekään en muuttaisi - tosin JAmpassakin on ok-talo ja rivitaloaluetta, joka on ihan hyvää. Ostari vain on kamala paikka - samoin koulu on kehno:-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän