cerazette ja mini pill
Olen 38 päivää syönyt cerazettea eikä täysin vuodottomia päiviä ole vielä näkynyt. Parina päivänä on ollut vaan ihan pientä tiputteluvuotoa, mutta muuten on ollut vähän niukempia kuukautisia. Olin sitten jonkin aikaa sitten neuvolassa, jossa kerroin vuodosta ja kovista kuukautiskivuista. Lääkäri patisti jatkamaan vielä ja laittoi reseptin panadoliin. Sanoi kuitenkin, että jos hermot totaalisesti menee, niin voin soittaa niin saan mini pill -reseptin.
Tässä nyt mietin, että onko se totaalinen hermojen menetys jo niin lähellä, että soittaisin.
Niimpä, te cerazetten käyttäjät: miten kauan vuositte Ja te cerazettesta mini pill pillereihin vaihtaneet: loppuivatko vuodot ja vaihdoitteko vaan lennosta?
T. Minä, joka taas heräsi keskellä yötä jäätäviin kipuihin
Kommentit (31)
Voi myös käydä niin, että kapselin kanssa vuodot ovat ihan ok jopa pari vuotta, kunnes alkaa jatkuva tiputtelu. Ei mitään hormoneja enää tähän kroppaan!
Vuosin varmaan 3kk, mutta siitä seuraava 6kk ei ollenkaan menkkoja, nyt taas parik viikon niukat menkat.
Eli odota vielä...kaikki sivuoireetkin on häipyneet kuten huonotuulisuus.
Mulla oli tasan puolivuotta sitä vuotoa, vain pari päivää välissä etten vuotanut ja taas sitten alkoi turhuvuoto. Mulla oli myös rankkoja mielialanvaihteluita ym. Sen jälkeen kaikki oireet loppui ja mieli tasaantui ja tunsin yhtäkkiä jopa iloa.nyt ei ole tullut menkkoja tai minkäänlaista vuotoa kolmeen kuukauteen ja tunnen vihdoin olevani "normaali" oma itseni.
Oon syöny cerazettea kolme kertaa vähintään puolen vuoden pätkissä, pisimmillään yli vuoden. Vuosin ihan jatkuvasti ja olin todella huonolla tuulella koko ajan. Vatsakipujakin oli. Ehkäisynä toimi hyvin, ei nimittäin tehnyt pätkääkään mieli. Mini-pilliä ehdin syödä vajaan vuoden, niistä ei mitään sivuoireita (: nyt olen raskaana ja raskauden jälkeen varmaan jatkan mini-pilliä. (:
Mulla ei alkuun ollut minkäänlaisia oireita cerazeteista.. Kohta kolme vuotta syönyt ja nyt tiputellut 14 päivää. Huomenna soitto neuvolaan.
Ite olen käyttänyt cerazette minipillereitä 32 päivää. Mulle ne sopii oikein hyvin! Tiputtelua on ollut vain pari päivää, mutta muuten ei ole vuotoja tullut sen enempää! Itselleni ne sopivat oikein hyvin, mutta kaikille eivät. Kannattaa kokeilla 3 kk, sillä eka kk on pahin ja sitten oireet helpottavat, jos näitä on. Jos ei helpota niin vaihda ihmeessä pois!
Minä söin Cerazetteja puoli vuotta ja koko sen ajan vuosin. Välillä runsaammin, välillä vain tiputtelua mutta tauottomia päiviä ei ollut. Sitten vaihdoin Mini pilleihin ja tiputtelut loppuivat. Nyt vuotoa tulee about 3 viikon välein, joskus vähän useammin, mutta on se harvemmin kuin päivittäin. Muita haittoja ei kummassakaan pillerimerkissä tullut.
Voit ostaa reseptilääkkeet ilman ennalta reseptiä et heidän online-kuuleminen tämä apteekki on lisensoitu Britannian hallitus http://www.goodrxtablets.com
mulle on sopineet cerazettet erittäin hyvin. ainoastaan alkuun ekan puoli vuotta vuodin vähän väliä. Sen jälkeen kaksi niukkaa tiputtelupäivää7vuosi. Muutenkin ok - https://hespac.com/cerazettefi.htm
Täällä yksi nyt vuoden päivät Cerazettea syönyt. Alku oli tosiaan juuri tuota tiputtelua, hyvin runsastakin sellaista. Minulla oli myös vatsakramppeja, jomotusta alaselässä, ihon huononemista ja haluttomuutta. Mulla taisi kestää joku noin reilu 5 kk, ennen kuin olo alkoi helpottua. Gyne siis sanoi, ettei anna vaihtaa toiseen merkkiin ennen kuin olen kärsinyt puoli vuotta noista kauheuksista. Noh, joulun jälkeen minulla on ollut vain yhdet kuukautiset ja olo on kaikin puolin hyvä. Sivuoireet loppuivat "kuin seinään" siinä viiden -kuuden kuukauden kohdalla :)
Sinuna yrittäisin vielä jaksaa kärsiä, vaikka hulluksihan siinä meinasi tulla! :) Ilmeisesti Cerazetteen menee pidemmän aikaa elimistön tottua..