Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tosi tyhmä kysymys lihavuudesta ym. isokokoisuudesta.

Vierailija
18.02.2008 |

kun lihava ihminen tai mega-lihaksikas kehonrakentaja ovat huomattavasti leveämpiä kuin vastaavan pituiset pienempikokoiset ihmiset, niin onko heillä luut jotenkin erityisesti levällään? :D meinaan siis että jos panis tosi lihavan ja tosi laihan tyypin seisoma-asennossa röntgenkuvaan, niin huomaisiko niistä kuvista että kumpi on kumpi? pakottaako pehmeiden kudosten iso määrä luut jotenkin erityisesti levälleen? (tyhmä kysymys ja varmaan ihan idioottimaisesti esitetty, mutta asia on oiekesti vaivannut mua jo jonkin aikaa, niin että vastatkaa ihmeessä jos tiedätte !)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mua mietityttää että kasvaako ylimääräinen massa siihen " tavallisen kehon" ulkoreunoille, vai tasaisesti pitkin poikin.

onko varma ettei esim isot sisäreidet pakota jalkoja jotenkin leveämpään asentoon?

Vierailija
2/3 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla lantio levenee teini-iän jälkipuolella, jos normaali hormonitoiminta on mahdollista (eli ei ole törkeän alipainoinen). Lihaksisto määrittelee paljolti sen, miltä näyttää. Toki on ihmisiä, joilla on leveät luut, mutta luuston koon pystyy parhaiten huomaamaan esim. ranteista ja nilkoista (paikoista, joissa ei ole rasvaa).

Minulla on ns. isot luut. Ranteeni ovat yhtä paksut kuin miehelläni, joka vastaavasti on " pitkäluinen" , eli hänellä on todella pitkät sormet, varpaat, iso nenä. Minusta monesti sanotaan, että näytän vahvalta. Jos olisin hevonen olisin suomenhevonen tai shetlanninponi. Minulla on myös iso pää (naisille tarkoitetut normaalit hatut eivät mahdu). Minua luullaan moesti paljon pidemmäksi (on jopa luultu 180 cm, vaikka olen vain 170), koska rakenteeni on niin vankka. Olen ollut aina saman kokoinen luustoltani (ollessani laiha ja lihaksikas tai 20 kiloa ylipainoinen juuri synnyttänyt valas).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkaile bodarimiehiä ja huomaat heidän vaappuvan kuin ankat johtuen isoista sisäreisistä. Joku pitää " gorillamaista" löntystelyä miehekkäänä, minusta se näyttää lähinnä vaikealta.