Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko lasten katsoa Transformerseja ja noita muita vastaavia kersojen ohjelmia?

Vierailija
18.02.2008 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä ainakin haluan pysyä pehkuissa siihen aikaan. vai onko teilla joku kanavalukko??

He eivät siis edes yritä vaihtaa kanavaa. Ihan suosikkeja 7-vuotiaallamme on operaatio hurrikaani, lisäksi tykkää paljon tohtori-koirasta, late-lampaasta, harri ja dinot ohjelmasta ja monista muistakin. Jos tulee liian lapsellisia ohjelmia, niin menee rakentelemaan legoillaan tai piirtää /katselee kirjoja.

T: se jolla 7 ja 5 vuotiaat.

Vierailija
2/26 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei katsota kolmosen eikä nelosen ohjelmia. Kakkosen ohjelmia lähinnä katsotaan ja sitten lapset katsovat välillä Disney Channelia, tosin Disney Channelilta ei tule varsinaista väkivaltaohjelmaa muuten vain välillä omituista ohjelmaa, mutta ihan hyvääkin ohjelmaa.

Sitten lapset katsovat paljon dvdltä/videoilta Disneyn ja Pixarin elokuvia, Olipa kerran elämä ja Olipa kerran avaruus-sarjoja, Tohtori Sykeröitä,

Pienin (3 v) katselee dvdltä/videoilta Hessu Kissaa, Puppe-koiraa, Nalle Puhia ja Barbababoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellako auttaa kielto/sääntö, että kanavaa ei vaihdeta??? mikä mun muksuissa on vikana? kun kielsin katsomasta 3 tai 4-kanavaa, siitä kiinnostus vaan yltyi. ja kun on muutamia kertoja antanut nyt katsoa, olisi huuto ihan karmea ja tosi pitkä, kuukausien taistelu edessä jos yrittäisin kieltää. sanokaa suoraan mikä meillä mättää?? Nuo rakastaa noita turtleseita ja transformereita yli kaiken!!! pojat 4- ja 6-vuotiaat.

Miten on mahdollista että lapsi noin kuuliaisesti tottelee vanhempaansa? olen ihan pöyristynyt...tai sitten näitä lapsia ei oikeasti kiinnosta noi sarjat ollenkaan, se on toinen selitys...

Vierailija
4/26 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-kielto päälle jos ei tottele. Eikä siitä mitään kuukausia kestävää taistelua tule, huoh.

Vierailija
5/26 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä mun kasvatuksessa on mennnyt vikaan kun kaikki kielletty kiinnostaa ja kanavaa vaihdetaan sujuvasti??

Vierailija
6/26 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tv-kielto päälle jos ei tottele. Eikä siitä mitään kuukausia kestävää taistelua tule, huoh.

Kamalat meuhke-lastenohjelmat vaan lisää levottomuutta ja rauhattomuutta! Asetatte rauhallisesti rajat ja valvotte että niitä totellaan, siinä se!

Vierailija
7/26 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää vain Pikku kakkosesta :-)

Vierailija
8/26 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mikä mun kasvatuksessa on mennnyt vikaan kun kaikki kielletty kiinnostaa ja kanavaa vaihdetaan sujuvasti??

Jos kanavan vaihto on kielletty, niin kiellon rikkomisesta täytyy seurata rangaistus, muuten koko kielto on aivan turha. Eli itse olisin siinä tapauksessa laittanut lapsen jäähylle ja kieltänyt sen päivän tv:n katselun kokonaan. Lisäksi selittäisin lapselle miksi hän ei saa katsoa näitä kolmosen ohjelmia, esim. " ne ovat liian hurjia ja sinä tulet rauhattomaksi ja roehuvaiseksi niiden katsomisesta tai voit nähdä painajaisia" ... Näin olen omieni kanssa toiminut ja toimii.

Vierailija
9/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkka siitä, mitä katsotaan.

6- ja 4-vuotiaiden äiti

Vierailija
10/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juoni on kehittynyt kuin seiskapäivän toimittaja?

Vierailija
11/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset käyvät ylikierroksilla kun katsovat niitä. Tuntuu kuin ne mädättäisivät loputkin aivoista. Meillä lapset voisivat katsoa vain niitä ja kaikenlaisia räjähdyksiä, mutta kaikki keskittymistä vaativa onkin niiden rinnalla niin tylsää, etti viitsi....

Vierailija
12/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan Transformers on kiellettyjen listalla.

Vierailija
13/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin haluan pysyä pehkuissa siihen aikaan. vai onko teilla joku kanavalukko??

Vierailija
14/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, katsoo se neloselta american chopperia (vai miten se kirjotetaan) isänsä kanssa.

Vierailija
15/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät noita ohjelmia onneksi itsekin pelottavina, tykkäävät iloisista ja hauskoista ohjelmista (vanhempi koululainen)

Vierailija
16/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsonut kaikki mahdolliset piirretyt ( myös tuollaiset " rätväkämmät" ) ja ihan normaali ihminen minustakin kasvoi.

Vierailija
17/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lapset kuin huuli pyöreenä ota samoja taisteluliikkeitä perässä...

Vierailija
18/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa katsoa Transformerit,Power Rangerit,Turtlesit jne.

Vierailija
19/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka eipä niitä ole tarvinnut koskaan kieltääkään, kun 6-vuotiaalle pojalle riittää edelleen hyvin YLE2:n ohjelmatarjonta. Pienempi (2v) ei meillä katso telkkaria vielä ollenkaan. Itse en saanut katsoa mitään kammottavia " lasten" ohjelmia isompanakaan, enkä koe jääneeni mistään paitsi. Päinvastoin liika räiske ja mäiske tekee usein vain lapsista levottomia ja huonoja keskittymään, tässä asiassa lapsia ei minusta voi suojella liikaa.

Vierailija
20/26 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsovat muumeja, maa aikojen alussa sekä disneyn elokuvia. Niissä on jokin juoni eikä tyypit vain taistele keskenään mikä tuntuu olevan noissa muissa se juoni kaikissa. Hyvin pysyvät juonessa mukana vaikka maa aikojen alussakin kestää aika kauan, pysyvät koko ajan hiljaa ja katsovat sitä, jopa pari peräkkäinkin. Joskus katsovat vkl maikkarin ohjelmat