Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi Juupeli, nyt tuli kallis remontti!

Vierailija
18.02.2008 |

Poika oli ottanut vasaran ja naputteli kaakeleita vessasta säpäläiksi. Ei montaa ehtinyt, kun menin väliin. Toosi kiva, näkyvällä paikalla ovat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset hajottaa jotakin.

Vierailija
2/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelkööt lapset ilman kenkiä, mutta en minä sieltä kotivakuutuksesta uusia raaski ottaa, kun tulipalossa menivät!

Vakuutusyhtiö raukka kun siitä kovin köyhtyisi.. Ja kun enhän minä ole sitä kun satoja euroja vuodessa vain maksanut!!

huh huh!

Vakuutusyhtiöön yhteyttä, että miten toimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä murehdi mun lapsen kenkiä, niitä on ihan riittämiin. Tollaset turhat vakuutuskorvaukset vaan nostaa muidenkin vakuutusten hintoja, eli yhden tyhmyydestä kärsii kaikki.

Muutenkin, jos lapsi jää ilman kenkiä parin rikkoutuneen kaakelin takia, niin ei taida sitä persaukisuutta vakuutuskorvauksilla korjata...

Vierailija
4/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljon väliä jos pari kaakelia vakuutuksen piikkiin pistetään.. Siihen vaikuttaa TOSI TOSI paljon markkinat ja ihan ihme laskukaavat!

Ei niitä sen takia koroteta, että sieltä korvauksia otetaan! Vaan sen takia, että markkinat sen sallii.. Suurimmaksi osaksi vakuutusmaksut koostuvat " riskiluvuista" .. Oli toteutumia tai ei!!

Ja nuo on juuri tilanteita missä se vakuutus kuuluu olla ja joita varten ne vakuutusyhtiöt niitä kauppaakin!! Tyypillisiä tilanteita, jotka tulee lapsiperheelle kalliiksi, mutta vakuutusyhtiöllä tavallista arkipäivää!!

Vierailija
5/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kallis remontti edessä. Ei taida mammat pahemmin tietää remonteista =)

Vierailija
6/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadaan yhtenäinen vesieristys.