Rasittavaa kun alemmuuskompleksiset pikkutissit eivät voi hyväksyä
a) tieteellisten tutkimusten tuloksia, vaan esim. jokalauantaiset baarikokemukset oman kylän Amarillossa ovat varmaksi osoittaneet että a-kuppinen Anu saa helpommin seuraa kuin kaverinsa isorintainen Minna
b) että on olemassa myös sellaisia ' ' luonnonoikkuja' ' (eikä tämä nyt mitenkään harvinaista oikeasti ole) joilla on kiinteät, isot rinnat ja sopusuhtainen kroppa. Näiden mielestä vain pienirintaisilla voi olla timmi vartalo.
Kommentit (12)
oli miten oli, ideaali on sopusuhtainen kokonaisuus+ kiinteät c-d-kupin rinnat.
Omat rintani menettivät muotonsa kahden pitkän imettämisen jälkeen, mutta hyvään tarkoitukseen menivät :DD
Olen ajatellut ruveta pitämään niitä solmussa, kun rintsikat on niin kalliita. Tai ehkä sidon ne napaan napakorulla.
3 lasta ja ikää 40 vee!
Niin ja unohdin sanoa, että myös rullaaminen ja siitä sitten rullien teippaaminen vaikka Jeesusteipillä on harkinnassa.
Söpöt on.
joskus haikailin isompien perään, mutta en enää pitkään aikaan.
Tähän tosin vaikuttaa varmaan se, että mun tuttavapiirissä on kaksi naista, jotka ovat hoikkia ja siroja, mutta heillä on isot rinnat. Molemmilla kai D-kuppi. Ovat todella hyvännäköisiä isoine tisseineen, eli ne rinnat ei roiku navan alapuolella, vaan ovat tosi kauniit. Olen vain kuullut myös ne haittapuolet (niskakivut, liivejä vain erikoisliikkeestä jne), etten enää osaa heitä kadehtia.
Nuorempana oli A75. Olen ymmmärtänyt, että rintojen koko tuppaa kasvamaan kun tulee ikää lisää. Olen kyllä tyytyväinen omiini.
En tajua. Ihan sairasta!
Ottakaa ennemmin vaikka mun rinnoista itsellenne implantit, kun menen rintojenpienennysleikkaukseen ensi kuussa ;) Minä sentään suostun pitkän harkinnan jälkeen kirurgin leikeltäväksi vain saadakseni TERVEEMMÄN ja KIVUTTOMAMMAN elämän. Ikinä en muuten lähtisi terveydelläni vapaaehtoisesti pelleilemään, ellei nykyinen kuppikokoni aiheuttaisi selkä- ja niskavaivoja muuten pienikokoiselle naiselle. Kyllä on ihmisillä aika ihmelliset arvot, jos ulkonäkökompleksi pistää täysin terveen naisen edes harkitsemaan kirurgista toimenpidettä ja silikonia elimistöönsä :-/ Jotenkin vielä ymmärtäisin, jos rinta olisi leikattu pois kokonaan tai jos ko. naisen elanto olisi kuppikoosta kiinni (lue: ainoa este malliuran tiellä, joka tosi harvemmin on onneksi totta).
B-kupit on musta ideaalit.
Tiedän kyllä mistä tämä johtuu. Äidilläni on nimittäin D-kupin rinnat ja itselläni A:t. Yhdistän aina isot rinnat äitiini (siis tulee äiti mieleen ja imettäminen, kun näen isot rinnat) niin ei se kovin eroottista ole.
Musta A ja B kupin rinnat ovat eroottisimmat. Tosin en ole mies niin eihän mun mielipiteellä ole merkitystä... ;)
T. N 34v
Olen itse pienirintainen ja kyllä minä tiedän, että on isoja rintoja jotka eivät roiku.
Sen sijaan, en ymmärrä että miten joku isorintainen voi luulla, että kaikilla pienirintaisilla on joku alemmuuskompleksi?
Olen itse hoikka, nätti, siro, pienirintainen ja mun rinnat sopii mun vartaloon juuri täydellisesti enkä ole koskaan kokenut niistä mitään komplekseja. Minun kuppikokoni on A, ja vaikka se kovin pieneltä kuulostaa, nii kyllä mulla silti rinnat on, ei pelkät nännit. Miehet on tykänneet ja mun nykyinen mies tykkää erityisesti.