Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta epailyttavaa jos miehesi puhelimessa on suojakoodi ja muutenkin vahtii puhelintaan ja kuljettaa sen joka paikkaan mukanaan?

Vierailija
18.02.2008 |

Puhelin on myös useimmiten äänettömällä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuo on epäilyttävää, selvittäisin asian heti kysymällä ja vaatimalla vastauksen..

Vierailija
2/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Laki on laki, laiton on laitonta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oman ukkoni puhelimessa se koodi oli käytössä. No, syytä oli epäilläkin, puoli vuotta ehti minua pettää ennen kuin kerran pääsin puhelimeen käsiksi ja luin viestit. Jumaliste!

Vierailija
4/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanut pettämään? Mulla pieni epäilys että oma mies pettää :-(

Vierailija
5/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikä viesti tulee soittajalle?

1. oma viesti

2. senmaan viesti missä mies puhelimineen on?

3. joku muu

Vierailija
6/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä just noin. Musta on kiva, ettei mies ole koko ajan puhelimitse tavoitettavissa. Meidän molempien työpuhelimissa on suojakoodi, ihan normaalia.

Vierailija
7/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan työsähköpostit ei saa joutua ulkopuolisille missään varkaus/ryöstötilanteissa. Ne sisältää joskus arkaluontoista tietoa.

Vierailija
8/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan on sellainen fiilis :-( Joitain yleisiä juttuja muuttunut, enosaa sen tarkemmin kertoa, mutta se fiilis. Onko kellään pitänyt se fiilis paikkansa vai ollut vaan omia sekoiluja?

Vierailija
9/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos alkanut nyt ja ennen ei ole moista tarvinnut tehdä.

Minulle kävi samalla tavalla, oli kyllä muistakin merkkejä, miehellä odottamattomia menoja; työillallisia ja matkoja. Kotona ärtynyt jatkuvasti... se syyllisyys.

Vierailija
10/30 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta eron jälkeen kun kuulin että mies muuttaa yhteen työkaverinsa kanssa minä tajusin että se miksi hän niin yhtä äkkiä oli naimisissa puhelimensa kanssa ja vei sen jopa pesulle mennessä mukanaan pesuhuoneeseen tai kun lähti lenkille niin pani pois päältä siksi aikaa vaikka aiemmin olin saanut käyttää puhelinta vapaasti oli syy siis se että hänellä oli suhde jonka exä myönsi myöhemmin. Tai ei tietenkään myöntänyt pettäneensä mutta myönsi viestitelleensä juuri tämän henkilön kanssa.

Että kyllä se yhtä äkkinen käyttäytymisen muutos kielii yleensä jostain salattavasta.

Niin ja lisäksi mikä viittas myös suhteeseen oli se että hän ei tullutkaan työmatkoilta niin usein kotiin kun yleensä ja ei ollut lainkaan kiinnostunut minun kuulumisista vaikka olin raskaana vaikka ei oltu nähty moneen päivään, oli suurimmaksi osaksi turhautunut tai pahalla päällä. Loppu ajasta ei myöskään enää halunnut seksiä kanssani (tai sekstaili kyllä mutta ei omasta aloitteestaan).

Vierailija
11/30 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mihin suojakoodia tarvitaan näinollen?

Mutta mistä ihmeestä löytää todisteita pettämisestä, jos puhelin ei kerro mitään, ja pahantuulinen käytöskin voi kai johtua myös muusta stressistä? Vai voiko?

Vierailija
12/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä ei voi käyttää muilla korteilla, ilman oikeaa suojakoodia.

Ja Pin koodikin on mielestäni ihan sitä puhelimen varastamista varten, niin sitä ei sitten saa uudelleen auki.

Vierailija
13/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli näppäinlukon saa auki suojakoodilla.

Vierailija
14/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmallista. Mun ukolla on suojakoodi eikä sitä saa veks. Tosin tiedän sen. Eikä puhelin ole äänettömällä. Eikä mies kuljeta sitä mukana, vaan pikemminkin unohtaa koko ajan, missä se on.

Vierailija
15/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ollut tuollainen teidän suhteenne alusta alkaen, niin tuo voi olla vain vanha tapa. Jos taas on äkisti muuttanut tapojaan eikä esim. töissäkään ole tilanne muuttunut, niin on epäilyttävää.

Vierailija
16/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen puhelintaan.

Vierailija
17/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olisin kyllä huolissani, jos mieheni yhtäkkiä alkaisi selvästi luottaa minuun vähemmän ja se ilmenisi esimerkiksi siten, että kokisi tarpeelliseksi teknisesti estää minua lukemasta viestejään. Voisin jopa hieman suuttua, jos en olisi tehnyt mitään sellaista, mikä olisi antanut aihetta epäluuloon.

Vierailija
18/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään mahdollisuutta koskeakaan puhelimeen.

Vierailija
19/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli puh. äänenettömällä jne. Tutkin kerran puh. ja siellä oli viestejä vieraalle naiselle. Selvisi, että yksi eikä kaksi naista ei riittänyt. Etsi netistäkin seksiseuraa. En ikinä olisi uskonut, hellä rakkauttaan todistava mies... Eli enpä luottaisi, vaikka kuin olisi muka " kunnon mies" .

Vierailija
20/30 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silloin tullut mieleen, että pelkästään suojellakseen tekstiviestejä vaimoltaan vaan, että onpas teknologia/atk/tietoturvanörde oikein viimeisen päälle. Tai sitten ylivahvaa häpeää tunteva ihminen (erittäin ujo), jolle on aina kauhistus jos joku näkee jotain hänen omaa tuotostaan, jostain kauppalapusta lähtien. Olen tällaisia ihmisiä tuntenut ja sillä ei ole mitään rajaa mitä jotkut nolostelevat. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi