Tuntuu vauvan liikkeita masussa vaikken raskaana?
Onko muilla vastaavaa?
Vauva nyt 6 kk ja välillä tuntuu kuplintaa masussa ihan kuin alkaisi vauvan ekat liikkeet tuntumaan masussa. Raskaustesti näyttää negaa ja niin pitäiskin,ihmetyttää vaan mistä nämä johtuu nämä tuntemukset masussa.
Pelottaa välillä että mitä jos olenkin raskaana ja olen juonut alkoholia välillä että mitä vauvalle sit tapahtuis...mut toivotaan että ne liikkeet masusa on vain jotain elohiiriä... :)
Kommentit (5)
jostain luin että jollain saattaa tuntua pitkään vauvan syntymän jälkeen ns. haamuliikkeitä vatsassa.
vähän sama kun jos käsi amputoidaan niin vielä sen jälkeenkin tuntuu haamusärkyä kädessä jota ei enää ole.
tai sitten ennen et ole kiinnittänyt mitään huomiota vatsan liikkeisiin. Ja nyt kun olet ollut raskaana ja vauva on siellä monta kuukautta liikkunut niin kiinnitätä huomiota kaikenlaisiin tuntemuksiin
oli se vaan niin kivan tuntoista kun vauva potki mahassa että vaikka vauva oli jo syntyny niin tuntu et vauva oli viel mahassa...
Esikoisen syntymän jälkeen oli pakko tehdä raskaustesti jossain vaiheessa kun olin ihan varma että olen taas raskaana :) Nyt kuopus on puolivuotias ja mahassa " potkii" , yritän tällä kertaa olla tekemättä turhaan sitä testiä...
Mulla ainakin suoli välillä myllää ja tuntuu aivan kuin vauva liikkuis...