Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisi tulla keskenmeno.. :*(

Vierailija
18.02.2008 |

Viikkoja tasan 6 kasassa ja tänä aamuna tuli kirkkaan oranssia verta pyyhkiessä paperiin. Housuissakin oli pieni läikkä. Myöhään illalla harrastettiin kyllä seksiä miehen kanssa, voikohan sillä sitten olla vaikutusta, mutta huonot on omat fiilikset raskauden suhteen :*(

Ei taida olla paljon toivoa? Alkuraskaudessakin oli ns. valemenkat, eli vuotanut on aiemminkin tässä raskaudessa. Ei kai auta kun odottaa yltyykö vuoto..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus voi jatkua vaikka vuotoa olisikin, tai se voi keskeytyä ilman mitään oireita.

kokemusta on

Vierailija
2/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä koviakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenkin kivut alkoivat vasta itse tyhjennyksen aikaan. Sitä ennen kaikki oli kivutonta ja mä ajattelin, että myös vaaratonta.:( Näin sit kävi ikävästi kuitenkin. Toiv. kaikki ok.

Vierailija
4/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei esim ollut.

3

Vierailija
5/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
6/6 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun jälkeen ei ole tullut kirkasta verta. Puolenpäivän aikaan tuli enää hyvin vähän " vanhaa verta" ja sen jälkeen on vuoto loppunut. Verta tuli muutenkin vain pyyhkiessä.

Täytyy pitää peukkuja, ettei alakaan uudestaan ja kaikki menis hyvin muutenkin.. Vielä en viiti yksityiselle ultraankaan mennä, kun syke tuskin ees näkys ja voi olla, että viikkoja on vieläkin vähemmän kuin kalenterin mukaan. Harmi vaan, kun nyt seksistäkin tuli vähän turhan pelottava juttu :(

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän