Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksityinen alkuraskauden ultra Hesassa??

18.02.2008 |

Missä olette käyneet ja mitä maksanut? Toinen raskaus menossa. Menkat eivät ole alkaneet ekan synnytyksen jälkeen ja esikoista olen imettänyt 1v9kk. Nyt raskaana ja aika vaikea itse määrittää raskauden kestoa. Raskautta epäilin kun maha pomppasi yhtäkkiä näkyviin. Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskaus on testissä todettu saat neuvolasta lähetteen ultraan jossa varmistetaan raskauden kesto. Ei tarvitse yksityisellä käydä. Näin ainakin mulla pari vuotta sitten samassa tilanteessa.

Vierailija
2/3 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenosta 6 viikon päästä tein positiivisen testin. Soitin neuvolaan ja kysyin mistä lasketaan viikot. Ei osannut sanoa, sanoi vain että kyllä se sitten jossain vaiheessa selviää, missä mennään.

Kysyin vielä erikseen lähetettä, ei sellaista saa..

No kävin yksityisellä Helsingin lääkärikeskuksessa. Maksoin kelan jälkeen n 80-90e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

norita:

Missä olette käyneet ja mitä maksanut? Toinen raskaus menossa. Menkat eivät ole alkaneet ekan synnytyksen jälkeen ja esikoista olen imettänyt 1v9kk. Nyt raskaana ja aika vaikea itse määrittää raskauden kestoa. Raskautta epäilin kun maha pomppasi yhtäkkiä näkyviin. Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kun soitin Kättärille Äitipolille varatakseni aikaa ultraan niin TH:n lähettämän lähetteen mukaan raskauden kesto oli 7 viikkoa, mihin sitten arvailunsa perustaakin. Aika mielenkiintoista vain kun itsellänikään ei ole kovin tarkkaa tietoa tuosta kestosta. Aika tylyn vastauksen sai sieltä Kättäriltä, että täällähän noita kävijöitä riittää, että mene yksityiselle jos haluat tietää. Mitä sitten jos raskaus onkin jo pidemmällä kun tuon 7 viikkoa? Vai onko muilla jo noilla viikoilla maha selvästi pompannut esiin? Ilmeisesti sinne ultraan kutsutaan vasta kun he olettavat olevani vkolla 12.

Ehkä tämä on turhaa panikointia, mutta olis vaan kiva tietää missä vaiheessa mennään - mutta ehkä jään sitten vaan odottelemaan vähäksi aikaa...