Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi suostunut ottamaan vanhinkolapsesta taloudellisen / henkisen vastuun?

Vierailija
17.02.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina syytetään naista jos tulee vahingossa raskaaksi, ihan yhtä paljon se mies on ollut sitä vahinkoa aiheuttamassa, miksei siis ottaisi myös vastuuta siinä missä nainenkin?

Vierailija
2/9 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei syydä vahinkolapsia pitkin maailmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän 3 miestä jolle on käynyt yhden illan jutussa niin, eivätkä he ole lapsen kanssa tekemisissä. Itse asiassa kahden lapsesta ei edes tiedä juuri kukaan- lapsia ei ole heille olemassa. Naisen logiikalla on vaikeaa ymmärtää, mutta juttu on miehelle ehkä hieman erilainen. jos ei halua olla naisen kanssa tekemisissä asian vuoksi on aika vaikea olla lapsenkaan. Nämä jutut tuli mieleen kun tuota ruusus-showta taas seuraa- siitähän puuttui vaan se lapsi ja se empatiankeruu- ja itsesääli-sun muu tykitys- mihin äkkiä saisi monet naiset mukaan- vaikka tilanne olis ihan yhtä tyhmä kuin nyt on ollut.

Vaikka olen nainen- ymmärrän näiden miesten valintoja. Ja vaikka tämä juttu aiheuttaa taas sen jauhamisen vastuusta sun muusta, niin silti ymmärrän ettei halua ottaa vastuuta lapsesta jota ei ole halunnut naisen kanssa jota ei edes tunne. Naisen voi olla senkin takia vaikeaa ymmärtää, kun keskimäärin nainen ripustautuu viimeistään biologisen kellon ajamana vaikka simpanssiin, jos saa siemenet, taloudellisen turvan ja mielellään vähän enemmän luxusta kuin naapurilla.

Vierailija
4/9 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä elätämme lasta yhdessä meillä, synnyttäjä on livennyt vastuustaan täysin.

Vierailija
5/9 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin seurustelua ilman seksiä ja sitten sitoutuminen kumppaniin, seksi kuvioihin ja vastuunotto.

Moraalin löyhtyminen on johtanut tähän suhteiden soppaan ja siihen että on monenlaisia perhekuvioita. Lapsia saattaa olla monille miehille tai liuta abortteja.

Älkää olko niin helppoja hyvät naiset.

Vierailija
6/9 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tulisin vahingossa raskaaksi, totta kai hän kantaisi vastuunsa. Ja mitä tulee ulkopuolisiin, niin sellaisia ei ole. Ja jos tulis, niin sais kenkää ja kantais vastuunsa meidän lapsista.

Vierailija
7/9 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on kantanut vastuunsa, sekä rahallisesti, että tapaamalla lastaan.

ei ole valittamista.

lapsi oli salasuhteen seuraus.

.. ja joo, naidaan me vieläkin sillointällöin.

Vierailija
8/9 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asuneet yhdessä kun tulin raskaaksi. Olimme seurustelleet vasta vajaan puoli vuotta. Hän ei ollut siihen mennessä ikinä ajatellut perheenperustamista.

Muutimme yhteen pian kun raskaus todettiin, opiskelin kunnes lapsi syntyi. Olin vuoden kotona lapsen kanssa. Mies toi rahan kotiin ja leivän pöytään. Ostimme oman asunnon kun vauva oli puolivuotias. Miehen äiti hoiti lasta vuoden kun palasin opintojen pariin. Mies oli edelleen ensisijainen elättäjä ja siten taloudellinen vastuunkantaja. Hän on myös loistava isä!

Nyt olen valmistumassa itse ja viimein saan minäkin kantaa taloudellista vastuuta! Ihanaa! Toisesta lapsesta on ollut jo puhe, mutta se ei ole vielä ajankohtainen totetusasteella...

Vierailija
9/9 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapseni isä maksaa rahat, muuten sitä ei pahemmin näy. Kylmä ja epämiellyttävä ihminen kaikin puolin.

Ja ennenkuin joku käy ripittämään, totean tähän, että lapseni kuuluu sarjaan lääketieteellisesti mahdottomat lapset.