Piereskelläänkö kenenkään muun kotona IHAN avoimesti?
Meillä piereskellään myös ruokapöydässä. SIt kilpaa huudetaan pieraisijalle, jos pääsi niin pahanhajuinen paukku, että ruokahalut meinaa mennä.
Kommentit (37)
Vierailija:
Aikuinen ihminen tuottaa pierua 3 litraa vuorokaudessa.
Se on normaalia.
Mulla taitaa olla sitten vuoto sisäänpäin!!! :D
Saattaa olla montakin päivää välissä ettei tule tuhnun tuhnua. :D
Se pierun pöräys kun yhdistyy löylyn lämpimään, voi mikä tuoksukammio koko sauna hetken onkaan!
Suuri lisäys kasviksia ruokavalioon, leipä ja muita viljoja vähemmälle, puhtaampi lisäaineettomampi kotiruoka itse alusta asti tehtynä. Ei oikeastaan mitään valmista.. (kuin voi ja leikkeleet) : )
t.26
pääsi pullistuu =D
[/quote]
Mulla taitaa olla sitten vuoto sisäänpäin!!! :D
Saattaa olla montakin päivää välissä ettei tule tuhnun tuhnua. :D
[/quote]
Eri asia sitten on miten huomaamatta ja hitaasti se tulee ulos? Mutta tuosta kaasumäärästä on kyllä ollut puhetta ja juttua eri tiedelehdissä ja ohjelmissa. Tai olen itse satttunut kuulemaan monta kertaa.
Ehkä nämä piereskelemättömät päästävät sen samalla kertaa kun ovat pytyllä. Jos eivät väitä, että eivät paskokaan koska se EI ole normaali tila. :P
Se sanottiin Prisman dokumentissa " Totuus ruuasta" . 28
Pyöreähköjä, valkonaamaisia taapertajia ovat.
lanttua, herneitä, ja kokeilen kunnon jytypieruja. Pakkohan tämä on vielä kokeilla, koska minun ja mieheni pierut eivät saunassa tosiaankaan haise. Ja mieheni on kokeillut eri saunojakin.
Molemmilla aikuisilla on vielä terveydellinenkin syy (kummallakin omansa...) ;-)
Hernekeitto kalpenee sen ilotulituksen rinnalla.
Vierailija:
Joo varo,
pääsi pullistuu =D
Siksikö mun pää tuntuu välillä niin oudolta, niinku se ois täyteen pumpattu ilmaa?
:D
Herranjestas tuo muumi-kommentti irrotti kunnon naurut! :D Kiitos!!!!!!
mistä johtuu Muumien ulkonäkö...Siinä on pojilla juttua kerrakseen. Onneksi on AV!!!
Ja meidän kolmevuotiaan pierut haisee kans ihan hyvälle. Se on varmaan perinyt minulta ne aromit.
Olen joskus ihmetellyt, kun oma äiti ei okoskaan valittanut, kun veljen kans piereskeltiin. Ei edes näin aikuisena. Eikö omien lasten pierut haise äidin nenään? Vai onko meillä vaan hyvät pierugeenit.
tarvinut piereskellä sen jälkeen kun löysin kunnon terveellisen ruokavalion. Piereskelyhän EI missään nimessä oli normaali tila, johan sen voi itse tajuta. t. lääkäri