Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta ok sanoa kylaan tahtovalle ihmiselle etta " sorry, meilla on nyt hirvee kaaos ja mua vasyttaa, mut katotaan toinen kerta?"

Vierailija
17.02.2008 |

Miten suhtautuisit jos kaverisi sanoisi noin jos soittaisit ja kysyisit joska voisitte tulla kylään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos toi on sulle 7 yleistä niin en tykkäisi.

Siinä missä yllätysvieraitten pitää ottaa pommi vastaan, pitää myös antaa anteeksi että jos sanoo että kämppä sottanen -ja silti menee sinne niin se on oma moka.

Mutta musta on kyllä toisaalta vähän niinkin että jos joku tulisi kylään ja aika usein torpeedoi vierailut sotkulla niin oma siivous vois mennä vaihtoon -tai oma ajatus että miten tiukka on siisteysraja!

Itteeni ei haittaa jos joskus on kaverilla pommi talossa. Mutta vähän epäilyttää jos aina on kakkaa lattioilla..

Ei paljoa kiinnostaisi ottaa aina yhteyttä että jos tultaisiin ja vastaan tulee seinä: meillä on likasta enkä jaksa! :(

Vierailija
2/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla kämppä sotkunen vai onko se veruke? JOS et JAKSA niin miksi et sano ettet jaksa?

Minä olen ainakin semmonen jota ei kiinnosta sotku, tulen silti! Mutta jos sanotaan ettei jaksa niin kyllä se on OK.

10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva jos joskus soitettaisiin ja kysyttäisiin että haluatko/haluatteko tulla meille kylään! Mun pojan kummitädin vakio. Olisi kiva nähdä. Voisin tulla teille. Pyytäisin muuten tänne, mutta en jaksa siivota enkä oikein ehtisi nyt laittaa tarjottavaa. Teille on niin kiva tulla kun on siistiä, kotoisaa ja aina hyvät ruuat pöydässä. Näinpä. Ei käy mielessä että ei muakaan aina huvittas siivota ja olla laittamassa tarjoiluja..

Vierailija
4/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyville ystäville voin sanoa noin itsekin.

Vierailija
5/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraammalle keksisin jonkun pätevämmän selityksen :)

Ja samoin mulle vois sanoa noin ilman, että loukkaantuisin, jos tarpeeksi läheisiä ollaan.

Vierailija
6/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sanoa suoraan kuin se, että kaveri ottaisi väkisin vastaan.

Vierailija
7/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se, että en tahdo tänne vieraita jos kämppä on ihan hyrskynmyrskyn. Ja olen sitten sen sanonutkin ja ainakin puhelimessa tuntunut että ihmiset suhtautuneet siihen ihan ok. Kukaan ei vaan minulle ole koskaan vastaavaa sanonut, siitä tämä kysymys.

Vierailija
8/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään pahaa, ei kenenkään tarvi ottaa vieraita vastaan silloin kun ei jaksa!

Itse olen pari kertaa sanonut jotain vastaavaa, eikä kukaan ole katkaissut välejä.

Vierailija
9/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei olisi? En ymmärrä mitään tekosyiden keksimistä. Minä sanon useinkin, että ollaan nyt vaan perheen kesken. Me tapaamme ystäviä tai sukulaisia 5 päivänä viikossa ja yleensä haluamme olla kaksi päivää perheen kesken. Enpä ole ajatellut että pitäisi sanoa jotain muuta syyksi...

Vierailija
10/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokasella pitää olla oikeus olla omissa oloissaan. Kulkea haisevissa yöpuvuissa ihan omaan tahtiin aamusta iltaan, ilman että tarttee sen suuremmin murehtia pommin jäljiltä olevasta kämpästä ja jutella niitä näitä!

Kotiäitinä ollessa sitä asetti ajatuksensa niin löysiksi ettei jaksanut ymmärtää että työssä käyvällä kaverilla saattaa olla enempi halua vaan maata perse homeessa kuin lähteä ulos kahville.

Tottakai työssäkäyvällä saattaa olla toisinaan enempi paukkuja kuin kotiäidillä, tilanteet vaihtelee mutta jos ystävä sanoo että haluaa nyt olla omissa oloissaan niin pitää antaa tilaa!!

Vierailija
11/11 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vain tuppaavat sanoa " ei me sotkua pelätä" tai " niinhän se on meilläkin sotku" eivätkä ns ymmärrä yskää.. Että olen väsynyt, meillä on sotkuista enkä ole valmis vastaanottamaan vieraita.. :( se, että ystävilläni on samanlaista sotkua tms, ei tarkoita, että minä olen valmis ottamaan vieraita sellaiseen sotkuun..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän