Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteet ja jalkineet palstan mammat

Vierailija
16.02.2008 |

siis onko ne a) hulluja b) liian rikkaita c) turhamaisia?

Lapsille ostetaan viisi välikausi-vaatesettiä, kaikki pitää olla tiettyä merkkiä ja just jotain Limen väristä. Mä en ymmärrä. Kertokaa joku mikä tossa vouhkaamisessa jostain oranssista Reimatecistä tai Ticketin splasheissä on ideana? Ja ei, meidän muksut ei kulje Tarjoustalon vaatteissa vaan hyvissä, kohtuuhintaisissa ja käytännöllisissä kuteissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa voi toki olla liian rikkaitakin, mutta yleisestiottaen rikkailla ei niinkään tarvetta päteä vaatteilla ja tavaroilla

Vierailija
2/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeeköhän ne muuta kun ravaa lastenvaateliikkeissä tsekkaamassa tarjontaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä voi olla hunommat vermeet ku naapurin lapsilla....

Vierailija
4/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa rahaa ja liikaa aikaa. Get A Life- porukkaa.

Vierailija
5/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan lähäreitäkin sieltä löytyi. Monet pistää vähät rahansa vaatteisiin. Itse olen aina kotihoidontuella kitkutellessani vaatemamma. Nyt kun ollaan molemmat töissä ja rahaa olisi, ei löydy aikaa eikä oikein mielenkiintoakaan noihin vaatetouhuihin. Hyvä kun saadaan arki rullaamaan ja lapset ruokittua. Ja puhdasta vaatetta päälle, oli se haalari sitten lime, oranssi tai punainen, mitä väliä.

Vierailija
6/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on kiinnostunut laittamaan rahansa lasten vaatteisiin, toinen omiinsa, kolmas matkusteluun ja neljän johonkin muuhun.

Vierailija
7/7 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niin ja kyllä, itse käyn myös lukemassa tuota vaatepalstaa, koska sieltä saa paljon tietoa ja käyttökokemuksia eri merkeistä ja ostopaikka vinkkejä.

Ei siellä pelkkiä " kalliita" merkkejä haalita ja vertailla, ihan on esim. Seppälänkin vaatteita hankittuna monella.

Minusta siellä on monella vähän niin kuin harrastus tuo eri merkkien mallistojen vertailu ja tutkinta.

Kyllä monessa muussakin harrastuksessa rahaa palaa ja kerätään ja verrataan jos jonkin laista nippeliä ja vehjettä.

Usea tyyppi tuolla palstalla tietää kyllä olevansa vähän " hurahtanut" johonkin merkkiin tai väriin ja on lähinnä huvittunut itsekkin. Ei kannata ottaa asioita niin vakavasti ja raskaasti, harrastus se on tuokin.

Jos teitä tuo jotenkin haittaa tai ärsyttää, niin älkää menkö sinne lukemaan niitä juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme