Pelkkien tyttöjen tai pelkkien poikien äideille gallup kevätvaatehankinnoista?
Uskoisin, että jokainen meistä, jotka ovat vain tyttöjen tai vain poikien (ja nyt ei sitten mitenkään vähättelevässä mielessä vain vaan tarkoittamassa sitä, että ei ole sekä tyttöjä että poikia!) äitejä suodattaa kevätvaatevalikoimaa sen tyttö- tai poikasuodattimen läpi. Olisi kiva kuulla, että mitä te tyttöjen äidit valitsisitte lapsellenne tämän kevään mallistoista, jos teillä olisi poika ja mitä te poikien äidit valitsisitte jos teillä olisi tyttö.
Tässäpä mun, 2 pojan äidin ajatukset:
*pari haalaria:
1) Motionin tyttöjen haalari, vaikka beiget asusteet siihen
2) toinen voisi olla vaikka Popin tummansininen ja siihen asusteiksi Reiman Maria hattu tai jos on ihan pieni, niin vaaleanpunainen Reiman Ina (vinkkejä muuten otetaan vastaan, että mistä löytäisin 52 koon vihreän!) ja sadesäille vaikka Jonathanin rosa sydvesti ja rosat hanskat, jos tyttö ei tummansinistä haalaria hyväksyisi, niin sit varmaan saisi tyytyä Jonathanin roosa/sin haalariin ;-)
* 3 takkia:
1) Seppälän tyttöjen takki on aivan ihana, joten se ehdottomasti
2) Name It malliston vihreäsävyinen kukka?takki toiseksi
3) Jonathanin keltainen kosteussuojatakki
Mä luulen, että nuo värit sais mun vaihtelunhalun tyydytettyä. Mun kauhu olisi varmaan 2 vaaleanpunaista/kirkkaanpunaista haalaria ja 2 vaaleanpunaista takkia.
Kommentit (5)
npunaisen takin ja mustat housut.
Toisaalta jos meidän kolmas on tyttö, niin kyllä hän perii isoveljien hyväkuntoiset (jos sellaisia enää jää! ;) ruskeat, beiget, tummansiniset, vihreät, ym. setit ja niihin ostaisin vaan selvästi tyttömäiset vaaleanpunaiset / pinkit asusteet.
Nyt on kevälle varattu turkoosi ticketin vk-haalari ja turkoosi ticketin fleecevuorinen anorakki, sekä vielä mahdollisesti lipstick red light rainset Tanskasta tilattuna. Lisäksi on yhdet marjapuuron väriset yhdet irtohousut.
Asusteet ovat tuota marjapuuronpunaista, joten ne luultavasti ostaisin saven tms. värisenä, samoin nuo irtohousut.
Kaupunkivaatteista työn alla on sinapinkeltainen retrosamettitakki, joka kävisi kyllä pojallekin. Parempina irtohousuina on farkkuja, värikkäitä sammareita ja puuvillahousuja.
Mulla ei siis oikeastaan ole mitään patoutumia poikien vaatteita kohtaan, kun omilleni olen niin hyvin pukenut turkoosia, sinistä (erityisesti tumma sininen) ja limeä. Ehkä se ticketin tummanvihreä setti voisi olla ostoslistalla, jos meillä poika olisi... se on aika tumma tuolle tytölleni, tosin muutenkin väärään värinen hänelle.
Nuo tyttöhörsötyspipot yms. jäisi vaan pois. Mutta peruspunaista käyttäisin pojalla todennäköisesti esim. asusteissa paljon, kun tytöllä en käytä sitä ollenkaan.
Tämän tarkemmin en osaa sanoa, kun sattuneista syistä poikien mallistoja ei ole sen tarkemmin tullut katsottua. Mutta kaikki musta-harmaat ja varmaan tummansininen jäisi meiltä kauppaan, varsinkin pojalla.
kuvittelisin vaatettavani heidät ulkovaatteissa yksivärisin ulkovaattein, kuten poikanikin, mutta väreinä ruskea, kirkkaan vihreä, tummansininen ja musta.
Asusteilla voisi sitten hakea sellaista tyttömäistä " hehkua" .
Aivan varmasti välttäisin tyttöjen tusinavärejä kuten vaalenpunaista (vaikka suuri vaaleanpunaisen ystävä olenkin), keskipunaista ja pinkkiä.
Luulen, että olisi hauska juuri pukea tyttö valtavirrasta hieman poikkeaviin väreihin.
Nyt on yhdelle turkoosi splash, yhdelle lime splash, yhdelle pinkki splash. Pinkkiä en pojalle ostais, se varmaan vaihtuis tummansiniseen settiin.
Irtohousut, -takit ja hanskat meillä on jo nyt kaikki saven, mudan, beigen, ruskean tai harmaan väreissä, samalla käytännöllisellä linjalla jatkettaisiin.
Pipot on meillä ainoita tyttömäisiä juttuja, perhospipot varmaan vaihtuis johonkin machompiin :)