Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

särkynyt sydän.....sattuu..

Vierailija
16.02.2008 |

Oli niin pakko kirjoittaa kun sydämmeen sattuu..tammikuussa alkanut uusi suhde kariutui tänä aamuna..sattuu..mies särki sydämmeni...olin niin järjettömän rakastunut..yö oltiin kuitenkin yhdessä vielä.

Hänen kanssaan oli niin hyvä olla,sanoi itse samoin ja siksi en oikein tätä ymmärräkkään...loppui niin turhaan syyhyn,ei mitään sattunut vaan hän ei luottanut että minun ja ex mieheni suhde olisi kokonaan ohi..ero vireillä ja asutaankin eri osotteissa,ja olen tehnyt hyvin selväksi ettei hän kummittele,ja sitäpaitsi koskaan en ole ollut näin rakastunut!!

Eikä kukaan koskaan ole pitänyt niin hyvänä ja lähellä...sattuu niin pirusti..ei meinaa itkulta loppua tulla,miten hemmetissä mä kestän tämän?? sanoi kyllä rakastavansa ja siksi en ymmärräkkään että ei ollut valmis yrittämään tosissaan...en ymmärrä en...

oliko tämä sitten vain jonkunlainen laastarisuhde kun erokin vielä vireillä...tuntuu vaan että romahtamisia on nyt liikaa...pää ihan sekaisin ja lasten kanssakin täytyisi jaksaa...mutta kun ei jaksa..itkettää...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

a. Mies käytti tuota laastari-juttua tekosyynä päästäkseen susta siististi eroon -> sinä et ollutkaan hänelle se oikea

b. Mies huomasi, että on sulle vain pelkkä laastari, mutta itse et vielä huomaa asiaa -> hän ei ole sinulle se oikea

c. Palaatte yhteen kunhan aikaa kuluu ja pöly erosi yltä laskeutuu. Vaikea uskoa, että kaksi toistaan rakastavaa ihmistä (jos asia todella näin on) pystyisivät olemaan toisistaan erossa.

Vierailija
2/4 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko päivä mennyt hysteerisesti itkiessä..kaverit tuli hätiin kun en jaksanut lasten kanssa ja oli otettava rauhottavaa että toivun...no nyt täytyykin ottaa jo uusi kun sain lapset sänkyyn...sattuu niin paljon..

uskoin kyllä että mies rakasti koska sen kaiken lähellä ollessa koki...hänelläkin vain rankahkot taustat joten kuulemma aina aikamoinen itsesuojeluvaisto päällä...

en vain voi hyväksyä tätä en mitenkään..kun yhdessä oli niin hyvä..en vain ymmärrä hänen valintaansa..miksi päästää hyvä käsistä?? kun en tajua...

lääkkeille nyt kun pää hajoaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koko päivä mennyt hysteerisesti itkiessä..kaverit tuli hätiin kun en jaksanut lasten kanssa ja oli otettava rauhottavaa että toivun...no nyt täytyykin ottaa jo uusi kun sain lapset sänkyyn...sattuu niin paljon..

lääkkeille nyt kun pää hajoaa....

Vierailija
4/4 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sydämeen mahtuu vain yksi ämmä.