HUUTONET vaatteet pakettina vai yksittäin?
Olen aikeissa laittaa Huutonettiin pieneksi jääneitä tyttöjen vaatteita myyntiin,suurin osa 74cm.
Kysynkin täällä mielipiteitä miten itse mieluummin sieltä vaatteet ostatte,vaatepaketteina vai ihan yksitellen?
Kommentit (2)
Eli sellaiset paketit, joissa vaatteet käyvät yhteen, ovat hyviä. Minulla on esim. jäänyt lähes kokonaan käyttämättä sellaiset paidat tai bodyt, joihin ei ole sopivaa alaosaa. Toisaalta, itse en ole opetellut noita kuvien lisäystä huuto.nettiin, jonka vuoksi olen laittanut vaatteet yksitellen myyntiin. Edellisestä myyntikerrastani on kyllä jo toista vuotta aikaa, mutta silloin tytön hyväkuntoiset vaatteet meni yksitellen hyvin kaupaksi. Itse taas olen ostanut enemmän vaatepaketteja kuin yksitellen ihan sen helppouden takia; vaatepaketista joko tykkää tai sitten ei... Ja nyt jos laittaisin vaatepaketin myyntiin, niin en laittaisi pakettiin esim. talvivaatetta, koska kevät tulee jo vauhdilla, eikä mahdollinen paksu toppapuku tulisi ollenkaan käyttöön. Ja tosiaan, ne äitiyspakkauksen vaatteet vaikka erikseen myyntiin, jos ne haluaa huutiksessa myydä.
Yksittäin kyllä myyjä varmaan saa enemmän, jos kaikki menee. Itse ostan sekä yksittäin, lähinnä tiettyyn tarpeeseen tai sitten etsin " löytöjä" . Paketteja olen ostanut pari kertaa, ostaisin ehkä enemmänkin, mutta kriteerini eivät yleensä täyty noissa paketeissa. Mutta ostajana toivon paketilta, että vaatteet ovat toisiinsa sointuvia (eikä mitään jämiä), yhtenäistä värimaailmaa, yhtä kokoa ja samaan aikaan käytettäväksi ajateltua (ei niin että ne jämät kerätty yhteen ja sitten on esim. koon 74 talvipuku ja shortsit...) Tuo koko on vielä sellainen, että yleensä on laitettu sitten äitiyspakkausvaatteita mukaan, jolloin paketti minulta ainakin jää huutamatta (meillä on kahden äp:n vaatteet jo muutenkin). Lisäksi mielestäni tärkeää on se, että koska pakettihinta menee jo muutamasta vaatteesta, toisaalta samalla hinnalla lähettää jo reilummankin satsin, niin mieluummin huudan sellaisen paketin, jossa enemmän (hyvää ja mieleistä mieluiten) vaatetta, jotta lähetyskulut eivät muodostu suurimmaksi osaksi paketin hintaa. Parhaiten taitaa paketti mennä kaupaksi, kun se erottuu joukosta ja lähtöhinta on matala ilman hintavarausta. Riskipeliä, mutta tällainen näkemys minulla on, tosin en ole mikään huutis konkari, aloittelija vasta.