Teetkö paljon tuotereklamaatioita valmistajille?
Itselle sattui nyt kahden päivän sisään 3 sellaista tuotetta, joista jouduin laittamaan palautetta... Kahteen on jo vastattu ja hyvitysten pitäisi tulla postissa, yksi vielä odottelee vastausta.
Kommentit (5)
Jännä, miten nää tulee aina päällekkäin, viimeksi olen keväällä valittanut, silloin tuli parin viikon sisään 4 viallista tuotetta, nyt ollut siitä lähtien aina kaikki hyvin ja sitten taas yhtä äkkiä vikajuttuja joka lähtöön!
ap
Harvemmin kyllä sattuu moista. Isommissa hankinnoissa palautan jos tuote hajoaa nopeasti/on viallinen.
Olen mm. reklamoinut Tutan ratkeavista kainalosaumoista, Reiman piposta irtoavista korvaläpistä, kurahousuista irtoavista heijastinnauhoista, homeisesta leivästä, jossa oli päiväystä jäljellä, kivikovista Pandan suklaarusinoista... Nämä tulee tässä äkkiseltään mieleen.
Kyse siis päivittäistavaroista, joita lappaan kärryyn hyllyistä kyllä sen kummempia katsomatta. Päiväyksen toki katson, mutta en ala pussia/pakettia tarkastelemaan ja yritä miettiä, oisko jotain vialla. Oletus kai on, että tuotteet on kunnossa. Joten jos kotona tuotetta käyttäessä huomaan, että siinä on vikaa, niin valitan kyllä.
ap
Jokin aika sitten jouduin valittamaan monesta tuotteesta, mutta nyt olen saanut kunnon tuotteita.