Kun olin kassalla töissä... (miehet)
Olin nuori ja nätti ja jaksoin hymyillä.
Ja ilmeisesti tuost hymystä todella moni mies sitten kuvitteli, että tarkoitan jotain muuta. Puhelimeeni tuli ehdotuksia ja minua pyydettiin siinä kassallakin treffeille. Moni näistä miehistä oli naimisissa sormusten perusteella.
Mikä ihme saa miehen luulemaan, että jos vähän nätisti hymyilee, niin se tarkoittaa jotain muuta kuin asiakaspalvelua?
Tässä taannoin seurasin sivusta kun eräs ukkomies lirkutteli lähikaupan kassalle ja tää kassaneiti oli ihan selvästi vaivaantunut saamastaan huomiosta, vaikka itse huomasin, että kassaneiti ei sen kummempaa hymyllään tarkoittanut.
Onko jotkut miehet vaan niin puutteessa vai mikä niitä riivaa?
Kommentit (7)
Täytyyhän niiden onneaan koittaa!! Eikös se ole vain hyvä jos tärppää niin että kassaneiti lähtee mukaan! Juma että oot vähän outo miettiessäsi noin! Mielestäni vain rohkeaa kysyä suoraan treffeille kuin käydä joka päivä ostamassa jonkun purkan nähdäkseen myyjän!
Minäkin olin aikoinani eläinkaupassa töissä ja sain pari treffitarjousta koska olin ollut niin kiltti jonkun miehen koiralle.
mistä ihmeestä miehet saavat päähänsä, että kyse on jostain muusta kuin asiakaspalvelusta.
En minä ainakaan lähettele urheilukaupan myyjälle treffipyyntöä, jos hän on ollut minulle ystävällinen ja hymyillyt, koska en todellakaan kuvittele että se tarkoittaisi mitään muuta.
Aina olen kiittänyt kauniisti ja nauraen todennut, että kyllä muuten mutta kun on jo tuo ukkokulta ja lapset. Kukaan ei ole koskaan suuttunut, todennut vain, että harmi, onpas sinun miehelläsi käynyt hyvä tuuri.
Leikillä mukaan vaan! Mukavaahan se on kun kehutaan ja saa hyvää palautetta, miksi siittä vaivautumaan?
Mutta kun niitä ehdotuksia tulee niin sitä alkaa miettimään omaa käytöstään, ettei tule sellaisi epämieluisia ehdotuksia. Monesti mietin, olinko liian ystävällinen jne, se ei ole kivaa.
Eräskin herra tuli kassalle ja tosi vaivaantunut olo tuli, kun hän ensin kehui kauniiksi, hiuksia jne, ja sitten alkoi kyselemään pikkuhousujen väriä!!! Arvaa tuliko mieleen, että mitä mies mahtaa tehdä silläkin tiedolla.
Et välttämättä ole viestinyt mitään väärää miehille. Mies on vain ihastunut sinuun, joten hän kokeilee onneaan. Tietysti varatut miehet ovat asia erikseeen ja sitä ihmettelen, jos kukaan on tehnyt sitä vakavissaan, mutta vapaa mies voi aina kokeilla, saisiko vastakaikua ihastukselleen.
Tässä mies ja nainen ovat erilaisia. Nainen tarvitsee tunnistaa, mitä toinen haluaa. Mies taas ihastuu ja tekee aloitteen ihastuksensa kohteelle.
Toisaalta on olemassa myös viatonta leikinlaskua. Kun olin nuorena hoitajana ja sairaalan narikassa, niin vanhemmilta miehiltä tällaista harmitonta leikinlaskua tuli paljon. Minusta se oli hauskaa ja laskin leikkiä samalla tavalla.
Ottivat puhelinnumeron selville ja eräskin kirjoitti, että kun hymyilen aina hänelle niin kauniisti, niin hän ajatteli pyytää treffeille...