Finette
kerroit toisessa ketjussa että teillä remun saven? väriset vk-housut. Onko ne minkä sävyiset, onko lähellekään parin vuoden takaista reiman savea (muistatko tuon)?
Me tarvittais tuollaiset beget/saven väriset housut mutta nuo tarjolla olevat ruskeat on liian tummia meidän tytöntakkiin.
Kiitos jos jaksat tehdä värianalyysiä ;)
Kommentit (7)
Taidan siis käydä katsastamassa noi housut. Oliko niitä muuten henkselimallisena?
Autoit tosi paljon, tuntuu että nykyään ei aika riitä juosta kaikkia kauppoja läpi etsimässä ja vertailemassa, lähinnä täsmäiskuja ;) yritän tehdä. Kotona jo päätän mitä ostan ja sit suunnistan sinne mistä oletettavasti löytyy. Ulkovaatteissa onnistuu aika hyvin. KIITOS :))
Noita Remuja oli vielä 104cm:na henkselimallia, ostin ne nuoremmalle, mutta vanhemman 122cm on vyötärömalliset.
Koosta sen verran, että olivat minun silmään " lyhytlahkeisia" , siksi ostin nuo koot. Ja kun vertasin nopeasti Lenne 116cm ruutuhousuihin, niin lahkeet ovat samanpituiset. Ja Remuissa on kuminauhalahkeet eli siksikin voi olla isompi koko. Väljyyttä kyllä on riittämiin.
Ja detaalina, niin tuossa haalarimallissa on tummansiniset (säädettävät) olkaimet, jos jotain häiritsee ja rinnassa lukee valkoisella remu (tuo teksti sattuu mun silmään, mutta menköön;-).
Noi merkit on kyllä kaikissa vähän tylsiä...mua alkanut häiritseen noiden reiman pipojen reima-lätkätkin, mutta kyllä mä ne vielä nielen ;) niistä kuitenkin löytyy tänäkin keväänä sopiva pipo ainakin pojalle ja pienemmälle tytölle..joten ehkä tuo remu-tekstikin menee..takki sen kuitenkin yleensä peittänee :)
Meillekin sellaisia haluaisin, jos on lähellä Reiman entistä savea, kun siitä löytyy hanskat ym Kun asutaan täällä samalla seudulla =)
mutta luulen hiihtoloma reissulle osuvasta liikkeestä löytyvän. Luotan että ovat ottaneet Remun tuota väriä valikoimiinsa ;)
Voisin kyllä tuoda sullekin, mutta jos et ole nähnyt tuota väriä livenä (en mäkään vielä) niin et ehkä summassa halua ostaa..?
Tuliskohan cittareihin tai prismoihin..? niissähän remua ainakin ollut.
harrastanut sinistä... Tietysti voivat yllättääkin!
Mutta jos näet niin kerro mullekin sitten millaisia olivat ja missä. Mäkään en jaksa muuta kuin täsmäiskuja =)
Thänks
nyt " savenvärisenä" ), niin Remun väri on aavistuksen verran ruskeampi, mutta jos/kun laittaa joka tapauksessa eri värisen takin kanssa, niin tuohon eroon ei minusta kiinnitä huomiota. Eli vanhat rukkasetkin menee. Hyvä niin. =)