Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavin peniskokemuksesi?

Vierailija
15.02.2008 |

Kertokaas mitä näitä vois olla... Esim. onko mennyt uljaan rakastajan lerpahtaminen nauruksi? Tai oletko nähnyt uimahallissa miehen nousevan altaasta uikkarit nilkoissa?Tuli vaan mieleen kun näin noin nelikymppisen miehen tulevan miesten pukkarista altaalle ilkosillaan uimalasit päässä ja sillä oli aika muhkee heppi! Muuten oli ihan nörtin näköinen, eli vaatteet päällä kukaan ei arvaisi mikä siellä housuissa piileekään... ;)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä oli niin pieni, että rupesin nauramaan sen nähtyäni. En voinut itselleni mitään, vaikken tahdo kenellekään pahaa mieltä tuottaa. Mutta mies siis oli muuten harteikas ja iso kokoinen, mutta pippeli (sen kokoista ei voi penikseksi edes sanoa) oli kuin jollain eskari ikäisellä pojalla. Siihen jäi sitten kiinnostus sitä miestä kohtaan, vaikka muutoin olisikin voinut olla se " oikea" .

Vierailija
2/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla pitkään ennen kuin saatoin seksistä taas nauttia, mutta nyt kun tapauksesta on niin paljon aikaa ja olen toipunut siitä niin voin jopa nauraa sille että äijällä oli niin pieni. Hänen elämänsä on oikeasti varmasti säälittävää. Koolla ei muuten ole väliä mutta niin mikroskooppisella ei kyllä yhtäkään naista tyydytetä

T: se raiskattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ex oli pettänyt miestä ja kiinni jäädessään oli sanonut " sillä oli niin pieni, ettei sitä lasketa"

Jep, muistaakaa siskot tämä.

Vierailija
4/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päivystyksessä harjoittelussa ja sinne tuli keski-ikäinen mies, joka piti katetroida, eli auttaa tyhjentämään virtsarakko kapean putken avulla. No, miehellä oli niin pieni, etten saanut siitä kuin parilla sormella kiinni. Silloin todella meinasi pokka pettää, oli niin koomista kun isolla miehellä oli pikku pippeli!!!

no, tietenkään en nauranut, enkä edes hymyillyt....

Vierailija
5/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien äidit:

Oletteko huolissanne sen koosta?

Vai huvittaako?

Vierailija
6/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mun pikkurillin kokoinen. Tiedän sen koska näin. En tuntenut.

Vierailija
7/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oli mun pikkurillin kokoinen. Tiedän sen koska näin. En tuntenut.

Näkyyköhän toi jo lapsena?

Vierailija
8/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edestakaisin niin mällit lensi ja sitä oli paljon. Sisälleni en olisi ottanut en todellakaan, oli niin lapsenomainen se pili.

Säälittää se mies hyvännäköinen kroppa ja kasvotkin ok mutta se pili. Poikamiehenä on edelleen ja ymmärretävästä syystä.

Vierailija
9/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vihdoin menimme sänkyyn ja koko touhu kesti alle 30 s. ja siltä tuli, muttei sitä huomannut. Niin neutraalisti se käyttäytyi. Vika ei ollut minussa, koska kuulin myöhemmin muidenkin kokemuksia. Tosi sääli.

Vierailija
10/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minua säälittää tämä toisille naureskeleva porukka täällä. Mietin tuossa yhtenä päivänä, että pakkoavioliitoissa oli se hyvä puoli, että toisen kanssa oli opeteltava tulemaan toimeen vikoineen kaikkineen. Monelta tuntuu kadonneen taito kunnioittaa toista ihmistä sellaisena kuin hän on.

Vierailija
11/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llekin tuli tippa linssiin näitten " pienten" puolesta. Kai heitä sitten tosiaan on! Voin kuvitella miten paljon he (ihanatkin miehet) kärsivät ja ihan ilman omaa syytään. Miettikää jos teillä olisi holona ammottava emätin ja kaikki selän takana nauraisivat että tuo on se tykillä ammuttu ämmä vaikka olisi kuinka kauniit lkasvot tahansa. :(

Vierailija
12/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisitko mieluummin ihanan miehen jolla pieni penis vai kunnon halolla varustetun mutta tyhmän ja epätunteellisen jörömiehen?

Vierailija
13/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

norsua on haettava

Vierailija
14/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuelämäksi - siirtyisin naisiin jos muita miehiä ei olisi tarjolla.

Vierailija
15/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on asennetta! ;)

Vierailija
16/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ottaisitko mieluummin ihanan miehen jolla pieni penis vai kunnon halolla varustetun mutta tyhmän ja epätunteellisen jörömiehen?

Vierailija
17/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain, että mitä tuo pikkurillin kokoinen tarkoittaa. Pikkurillin kokoinen erektiossa vai muuten? Ja minkä kokoisia pikkurillejä teillä oikein on?

Omalla miehelläni on aika pieni, mutta ei sitä nyt pikkurillin kokoiseksi voi sanoa. Ja rakastelu tuntuu ihanalta, vaikka minulla tuskin tiukin mahdollinen emätin onkaan, olen synnyttänyt enkä erikoisesti jumppaillut.

Tosiaan, sääliksi käy, jos oikeasti on olemassa sellaisia miehiä, joilla on vielä paljon pienempi kuin minun miehelläni =( Saattaa tosiaan vaikeampi olla etsiä kumppania. Kuitenkin nykyään mennään sänkyyn aika varhaisessa vaiheessa. Jos silloin huomaa, että toisella on tosi pieni, ei ehkä tule niin helposti tutustuttua.

Vierailija
18/22 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyhmä ja pienimunainen. On varmasti aika karseeta itsetunnolle. Humalassa sitä ei sillai älynlahjoilla ole väliä, mutta toivoo sitä edes kunnon kiihkeän panon saavansa, eikä jollain pikkumunalla pillunsuulla sohailua.

Toisaalta kerran eksyin sänkyyn (humalassa taas), tosi nörtin mutta toosi kivan miehen kanssa, ja voi sitä iloista yllätystä kun sillä oli komea vehje.

Njaa, en oikein muista mitään huvittavaa... hmm. Miehillä on harvemmin huumorintajua mitä tulee kikkeleihin. Niille ei saa nauraa tai edes hymyillen hymähtää.

Vierailija
19/22 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sillä minua säälittää tämä toisille naureskeleva porukka täällä. Mietin tuossa yhtenä päivänä, että pakkoavioliitoissa oli se hyvä puoli, että toisen kanssa oli opeteltava tulemaan toimeen vikoineen kaikkineen. Monelta tuntuu kadonneen taito kunnioittaa toista ihmistä sellaisena kuin hän on.

Vierailija
20/22 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi