Mikä on suurin summa jonka olet maksanut vaatteesta (ei takki)?
Kommentit (14)
juhlamekosta, oisko ollu jotain 40e. En kyllä ollenkaan muista oliko tuo se kallein. Äitini on ostanu mulle yli 100e mekon kun meidät vihittiin mieheni kanssa lapsen ristiäisissä. Halusi siis ostaa sen ns. mulle häälahjaksi.
"oikeesta vaatteesta" eli huppari 149€ ja kallein oli hääpuku paaaaljon €uroja
no varmaan oman karonkan iltapuku, viitisen sataa. Mutta se päiväksi ostettu musta jakkupuku oli kyllä kokonaisuuten vielä kalliimpi. Sittenkin, vaikka iltapukuunkin laskisi myös kengät ja sukat ja muut tilbehöörit. Muta jakkupukuun kuuluu useampia osia, kuten tiedätte...
muista, mutta kallein asuste taisi olla vyö,80e. Onhan noihin juhlamekkoihin mennyt useampi satanen kerralla.
Ostin karonkkaan, olen kyllä käyttänytkin varmaan jo 4 kertaa ja saman verran iltapukutilaisuuksia vielä tulossa... Kakkospukuna on sittene erillinen hame+ylöosa (korsettimallinen) ja kesää varten lyhyempi kolttu.
Eikä ole edes mikään kamalan monikäyttöinen...
en ole eläessäni aikaisemmin ostanut niin kalliita sukkia!
oli aika kallis, noin niin kun paidaksi. en muista nyt muita.
70 e sukat on aika hyvä :)
reilut 300 €. Arvaan että nyt tietysti kuluisi reilut 350-400 samoihin bootseihin.
Housut ostin tällä viikolla, aika tarkasti 100 €.
Onko kiristys vai korsitus-korsetti?
ja oli ihan ensimmäinen korsettini :) JA ihan ikea kiristys-sellainen :)
http://www.bellemodeste.com/
Valitetavasti mun korsetin kuvaa ei ole vielä sivuille päivittynyt... Näytttää kestävän pitkään kun jo tammikuussa korsettini sain :)
Jakkupuvusta mä olen maksanut viitisensataa euroa. Iltapuvusta varmaan joku 300-400 euroa.
Mullakin on ne 70 euron sukat, arvaan että on samaan tarkoitukseen hommatut. Lohdutuksena oli, että sai tiskihanskat samaan hintaan mukaan.
mutta olisiko kengät olleet kallein oma ostos: 89e yksittäisenä ostoksena.
Lapsen vaatteista kallein taitaa olla allennustoppahaalari 98 euroa.