Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras parannus hikkaan??!!?!

Vierailija
15.02.2008 |

Saamarin hikka... Olen tänään hikotellut aamusta lähtien. Välillä tosi kovastikin. Tulee jo ihan paha olo.

Olen kokeillut jo veden juomista, veden juomista lasin vastakaiselta reunalta, hengen pidättämistä ja ulkona olemista. Nämä keinot ovat yleensä auttaneet, mutta ei nyt. Enhän minä saa yöllä nukuttuakaan jos koko ajan hikottaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

imaiset sen märäksi ja laitat otsaan kulmakarvojen väliin. hikka katoaa hetkessä.

Vierailija
2/6 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätä hengitystä ja nielaise viisi kertaa...sillä lähtee...tai jos ei lähde, niin pidätä hengitystä ja odota että taju lähtee. Viimeistään herätessäsi polin baareilla sidottuna, huomaat ettei hikkaa ole...vain prkleen kova päänsärky...:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuta sen hikan? Keuhkot vaan täyteen ilmaa, pidätä hengitystä, laske keuhkot tyhjäksi ja nieleskele jonkun kerran... Mulla yleensä auttaa, joskaan ei välttämättä ekalla kerralla.

Pakko myöntää, mutta ystäväni hikan lopetin näin... Oltiin heillä, töihin ja kaupungille lähdössä kun hänelle tuli ihan älytön hikka. Istuin sohvalle ja aloin puolihuolimattomasti selata uusimpia lehtiä. Äkkiä hihkaisin muka yllättyneenä että hei, sä olet saanut kirjeen ulosotosta! Hikka loppu kuin seinään.

Vierailija
4/6 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samaan aikaan nieleskely. Pitää vaan uskaltaa pidättää melko pitkään.

Vierailija
5/6 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ole päässyt vielä kokeilemaan.

Vierailija
6/6 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeet olikin jo tuossa edellä. Mieheltä lähti hikka, kun sanoin että mulla on tippuri. (Joo, tää on ihan surkeeta kahdenkeskeista huumoria... tiedän). Kaverin hikka hävisi, kun sanoin että muistaako hän lainanneensa 50 e viimeksi, kun oltiin ulkoilemassa...