Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

35-vuotias esikoistaan odottava vastailee kysymyksiin, jos kysyttävää :)

Vierailija
15.02.2008 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun pohdin jaksanko enää kolmannen heräilyä. alkaako siis yrittää kolmosta vai ei. mielestäni viime vuosina valvominen ja univelka käynyt yhä raskaammaksi jaksaa. itse olen 33v.

Vierailija
2/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit niin vaikea kysymyksen, että en osaakaan siihen vastata. Olen kuitenkin itse terve ja hyväkuntoinen, niin toivon tietysti, että jaksan. Onneksi on mies ja lähipiiri auttamassa. Yksin en aionnut pärjätä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sussa tossa nyt jotain ihmeellistä? Tunnen myös paljon tokassa avioliitossa olevia, jotka sai vikan 40 veenä.

Vierailija
4/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeähköjä viestejä siitä, että toinen on valinnut eri tien kuin itse. Ja nämä lapsiasiat kun ei aina edes ole omia valintoja. Hmm. ja yöheräilyistä voikin olla tosi hyvät kokemukset etukäteen, eiköhän se ole asia, johon opitaan vasta lapsen myötä. Ja sit voi miettiä jaksaako useamman kerran.

Ai mutta pitäiskö mun vielä kysyä ap jotain? Vaikkapa: monestako lapsesta haaveilet?

Vierailija
5/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse huomannut valvomisen ja univelan tuntuvan rankemmalta kuin esim. 5 vuotta sitten. mietin siis, että kuvittelenko vain itse, että viimeisen 5 vuden aikana asiassa olisi tapahtunut muutosta. esim. yhden illan juhlinta -> vie nykyään monta päivää toipua univelasta

Vierailija
6/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinnot, työelämä, miehen löytyminen vasta kolmikymppisenä ja miehestä johtuva hedelmättömyys. Näin kävi meillä :)

ap

Vierailija
7/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jäädä tähän yhteen, ellei sitten luomuihmettä tapahdu.

ap

Vierailija
8/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanon, että ap ennättää tekemään kuinka monta lasta hyvänsä vielä, jos siltä tuntuu eikä siitä jaksamisesta kannata olla huolissaan. Normaali terve ihminen jaksaa kyllä, ei ole ikä eikä mikään.

T. 38-vuotiaana lapsensa saanut

Vierailija
9/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletko itse huomannut valvomisen ja univelan tuntuvan rankemmalta kuin esim. 5 vuotta sitten. mietin siis, että kuvittelenko vain itse, että viimeisen 5 vuden aikana asiassa olisi tapahtunut muutosta. esim. yhden illan juhlinta -> vie nykyään monta päivää toipua univelasta

Tosin olen juhlinut viime aikoina tosi harvoin.

ap

Vierailija
10/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, tämän ikäisenä siihen löytyy varaa. :)

ap

Vierailija
11/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei, ONNEA!

Vierailija
12/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siivoja, ikää 25, mutta monilla ystävilläni ei varaa siivojaan, vaikka ikää yli 30

Vierailija
13/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä siivoja, ikää 25, mutta monilla ystävilläni ei varaa siivojaan, vaikka ikää yli 30

Mutta yleensä vain vanhemmilla ihmisillä on ehtinyt kertyä omaisuutta ja varallisuutta enemmän kuin nuorille.

ao

Vierailija
14/14 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esim pinnasänky, 10 tuttipulloa ja rintapumppu hankittuna kaiken varalle?

Nimim. Minulta jäivät kaikki nuo käyttämättä. Vauva nukkuikin perhepedissä, tuttipulloa ei huolinut ja en herunut maitoa pumpulle, vaikka imetinkin 1,5 vuotta.