Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyylikäs, akateeminen perhe

Vierailija
15.02.2008 |

Mistä tunnistaa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan teillä ap pihassa varmasti kaksi autoa? Se yksi merkki. Mielellään Volvo ja bemari.

Toivottavasti lapsi enintään kaksi. Ei missään nimessä enempää.

Harrastatte laskettelua ja golfia

Jos nämä tunnusmerkit täyttyy, voi huokaista helpotuksesta

Otan osaa.

Vierailija
22/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joittenkin elämä voi olla non tyhjää?

Onhan teillä ap pihassa varmasti kaksi autoa? Se yksi merkki. Mielellään Volvo ja bemari.

Toivottavasti lapsi enintään kaksi. Ei missään nimessä enempää.

Harrastatte laskettelua ja golfia

Jos nämä tunnusmerkit täyttyy, voi huokaista helpotuksesta

Otan osaa.

[/quote]

Tätähän on ihan hauska spekuloida. Mutta sullehan on tietysti henkiset arvot tärkeintä, ja että erottaudut kaikista meistä taviksista (?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi Burberryn kaulaliinaa ja Lacosten pikeepaitaa tai Vuittonin laukkua ollakseen akateeminen. Se akateemisuus on PÄÄN SISÄLLÄ.

Itse olen huomannut että mitä enemmän perhe koittaa päteä vaatetuksen tai auton merkillä, sitä heikompi tulotaso ja sivistys vanhemmilla on. Eli asfaltintekijäisä laittaa viimeiset roposensa vuokranmaksun jälkeen autoon ja 15 vuotta sitten trendimerkkinä olleisiin Diesenlin farkkuihin. Ja äiti kulkee H&M:n halvannäköisessä villakangastakissa ja Burberryfeikkihuivissa, itse blondatuissa hiuksissa nyrpeä ilme naamallaan töihin Valintatalon kassalle.

Heikko tulotaso pitää peitellä bling-blingillä ja lapsillakin on krääsää ja roinaa huoneet täynnä keräämässä pölyjä. Kukaan ei kuitenkaan lasten kanssa leiki tai pelaa näitä pelejä, vaan lapset saavat viihtyä keskenään.

Akateemisilla on päässä ajatus, että kaikista arvokkainta on ihmisen sisällä. Ollaan iloisen uteliaita kaikkeen joka päivä, niinkuin huomaa ihmisistä jotka ovat asuneet jossain vieraassa maassa. Heistä jotenkin huokuu se uteliaisuus ja tiedonjano kaikkea kohtaan mitä heidän ympärillään on.

En tiedä tajusitteko pointtiani, mutta hope so.

Vierailija
24/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olemmeko " tyylikkäitä" vai emme, ei kauheasti kiinnosta. Pukeudumme, sisustamme ja teemme hankintoja vain ja ainoastaan sen perusteella mikä meitä itseämme sattuu miellyttämään, tyylikkyydestä viis.

Tärkeintä meille on laatu ja yksilöllisyys ja useimmiten ne molemmat maksavat. Meille raha on harvemmin ongelma kun mietimme ostammeko jotakin vai emme. Kallis hinta ei kuitenkaan ole meille itseisarvo, eli voimme myös ostaa jotain edullista/halpaa, jos se on laadukasta ja yksilöllistä tai muuten vain miellyttää silmää.

Meille on ihan sama " näkyykö" raha meistä vai ei, saa näkyä tai sitten olla näkymättä. Meidän itsetuntomme ei ole paskan vertaa kiinni siitä, minkämerkkisiä vaatteita meillä on päällä tai millaisella autolla ajelemme jne.

Vierailija
25/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustus aika saman tyylinen. Emme edes yritä olla tyylikkäitä (jos tyylikkyydellä tarkoitetaan Stockman- ja Avotakka-tyyliä yms.) vaan sisustamme, pukeudumme ja harrastamme miten itse haluamme.

Vierailija:

molemmat tohtoriopiskelijoita. Hima: 70-luvun kierätystekstiilejä ja huonekaluja, pääasiassa kirpputoreilta. Pidetään niistä molemmat, vahvoista väreistä ja leikkisistä kuoseista.

En usko että ollaan ihan otsikon mukaisia...

Vierailija
26/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä niinsanotut tyylikkäät akateemiset ovat oikeus- ja kauppatieteilijöitä. Mutta tämähän on toki stereotypioiden stereotypia - olkoonkin että esim. omassa ystäväpiirissäni siinä on kyllä perää.

Itse olen homssuinen yhteiskuntatieteilijä =)

Vierailija
27/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saatana. no pradan tai armanin vaipoista tietenki!!!1 ihan älytöntä luokkitelemista. ;J

Vierailija
28/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mielestä kukaan ole täällä väittänytkään niin.

Vierailija
29/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla ja työtehtävissä pukeudumme tietysti tilanteen vaatimalla tavalla, mutta vapaa-ajalla " tyyli" on ihan sitä mitä itse haluamme. Samoin kotimme on sellainen että meidän perheemme siellä viihtyy: kotimme on meitä, ei muita varten, kalustettu ja sisustettu.

Vierailija
30/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun makuni mukaan taas joku jakkupuku päällä Bemarilla ajelu ei ole tyylikkyyttä vaan ihan päinvastoin.

Vierailija
31/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sisustus aika saman tyylinen. Emme edes yritä olla tyylikkäitä (jos tyylikkyydellä tarkoitetaan Stockman- ja Avotakka-tyyliä yms.) vaan sisustamme, pukeudumme ja harrastamme miten itse haluamme.

Vierailija:

molemmat tohtoriopiskelijoita. Hima: 70-luvun kierätystekstiilejä ja huonekaluja, pääasiassa kirpputoreilta. Pidetään niistä molemmat, vahvoista väreistä ja leikkisistä kuoseista.

Vierailija
32/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla hukassa. JOS olisin akateeminen en sitä täälä kailottaisi, enkä usko että hekään.

Vastaajat ehkä haaveilevat siitä, vastaukset täyttä pxxxkaa

Vierailija
33/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä menee muiden kadehtimiseen.

Ja sepittää tarinoita " perheestään" , kun asuu vuokra-asunnossa , mies duunari, rahat tiukilla

Vierailija
34/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
35/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan ajattele että meistä me olemme " akateeminen perhe" (vaikka joo koulutuksen puolesta ollaan). Se ei oikeastaan kerro mistään mitään, se on niin yleinen käsite.

Vierailija
36/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti akateemiset pitävät matalaa profiilia, eivät täällä listaile tulojaan, autojaan jne.

Vierailija
37/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy vilpittömän ihmeissään akateeminen, bruttopalkka alle 1900

Vierailija
38/38 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kahden humanistivanhemman perhe joka haaveilee keskitulojen saavuttamisesta ennen eläkepäiviä