Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni himot tuntuu lopahtaneet raskauteni myötä

Vierailija
14.02.2008 |

Aina ennen olen ollut suhteellisen innokas, mutta viimeaikoina suorastaan etäinen. Kohta raskaudessa ensimmäinen kolmannes takana ja koko tänä aikana mieheni ei ole kertaakaan osoittanut kiinnostusta (paitsi kerran).

Olen kysynyt asiasta ja hän toteaa, että no nyt on tällainen vaihe ja että kyllä se siitä. Kyllä se varmaan taas ajan kanssa tasoittuu, mutta mietin vaan, että onko jotenkin yleistä/harvinaista, että miehenkin haluissa tapahtuu muutoksia raskauden myötä..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikosen aikana seksi sujui hyvin jne.. esikoisen synnyttyä mies totesi ettei voi kun " se" paikka tuntuu niin pyhältä kun lapsemme sieltä syntyi..

todella mieltä ylentävää.. sitten pitkän aikaa mies mietti miksi ei minua huvita, en halunnut olla mikään pyhiin vaellus paikka...

monen vuoden ajan on painittu tämän seksi ongelman kanssa.

itseluottamus itselläni suht nollassa vaikka tiedän että olen edelleen viehättävä, eroottinen nainen. äitiydestä huolimatta.

nyt odotan toista, mies totesi aamulla juuri että ei voi koska lapsi on sisälläni.

vittu että tuntui hyvältä. loukkaannuin todella paljon.

viimeiset rippeet itseluottamuksesta hävisivät. mies ei pysty näkemään minua naisena, vaan äitinä.

pelkään että tämän lapsen synnyttyä seksi elämä on taas täysin nollassa kuten esikoisen aikana.

olen satoja kertoja miettinyt vieraisiin lähtöä. tilaisuuksia on ollut mutta en ole langennut. haluaisin kuitenkin saada seksi toimimaan taas mieheni kanssa, mutta en tiedä jaksanko enään yksin yrittämään.

nyt mies ihmettelee miksi en halua että hän koskee minuun ollenkaan, eikä ymmärrä miten nyt muka loukkasi minua...

Vierailija
2/12 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tähän auttoi kuin tuleva äiti neuvolakäynnin yhteydessä kysyi neuvolatätiltä miten asianlaita on ja täti naurahtaen vakuutti isälle ettei syytä huoleen ole, hän ei voi jyskyttää kalullaan vauvaa otsaan kuten kuvitteli=)=)

Minä muistutin miestäni siitä että se mikä tuntuu äitistä hyvältä, tuntuu myös lapsesta, eli orgasmin jälkeen lapsikin on varmaan yhtä hurmiossa kuin äippäkin...Tehosi hyvin =)

Mirri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kahvin kittaaminen ja tuorejuustojen syöminen. Rasittavat liikuntasuoritteetkin voivat olla urheilevalle naiselle tyydytyksen lähde. Niissä kaikissa on kuitenkin enemmän tai vähemmän riskejä.

Vierailija:

Minä muistutin miestäni siitä että se mikä tuntuu äitistä hyvältä, tuntuu myös lapsesta

Vierailija
4/12 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumpi innokas. Rasittavaa lukea tuollaista tekstiä.

Vierailija:

Aina ennen olen ollut suhteellisen innokas, mutta viimeaikoina suorastaan etäinen. Kohta raskaudessa ensimmäinen kolmannes takana ja koko tänä aikana mieheni ei ole kertaakaan osoittanut kiinnostusta (paitsi kerran).

Vierailija
5/12 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella huono vertaus...

seksi ei ole sikiölle haitallista!!! toisin kun nuo mitä luettelit....

Vierailija
6/12 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mikä seksistä raskausaikana tekee haitallisen tai vaarallisen??

Vierailija
7/12 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta raskaana oleva nainen ei ole viehättävä. Eikä oma vaimo ole poikkeus. Kun 50 kiloinen tyttö muuttuu 65 kiloiseksi löysäksi palloksi, on aika vaikea kiihottua.

Minä EN HALUAISI tuntea ja ajatella näin, tietenkään. Mutta en ole pystynyt muuttamaan tunteita.

Jotkut todella pitävät raskausaikaa seksikkäänä, mutta miehet ovat erilaisia. Yllätys.

Vierailija
8/12 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedostamatonta vaistoaan. Miksi yrittää panna paksuksi jos on jo paksuna? Viehättävyydelle on luonto keksinyt ihan syynkin: saada itsensä paksuksi. Miettikää tätäkin aspektia, vaikka pääosinhan seksiä harrastetaan huvin vuoksi.

Vierailija
9/12 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin panetti ihan sikana se oli enemmän ongelma että kiihotusta tuli liikaakin.

Vierailija
10/12 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhkeavat kukkaan entistä enemmän. Toisista tulee järkyttäviä ryhävalaita raskausarpineen, läskeineen ja vaivoineen. Huonokuntoislla vaivat vain lisääntyvät raskauden edetessä, toiset senkun porskuttavat eteenpäin. Arvatkaa kummat on seksikkäämpiä?

Vierailija
11/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta lainkaan. En tunne itseäni myöskään seksikkääksi, mutta mitä mä tälle tilalleni voin. Itseäni silti haluttaa, mutta kun ei heru. Ja jos heruu, niin pikapano, josta en saa itse mitään, joten parempi jättää oman käden varaan kaikki niin saan edes orgasmin.

Ennen mies antoi aina suuseksiä, mutta raskausaikana ei kertaakaan. Mahtaakohan johtua runsaasta valkovuodost raskausaikana? Muutenkin valkovuodon takia olen koko ajan " kostea" vaikka en olisi vielä lämmennyt ja siten menee sisään liian helposti.

Mutta olisi kiva saada silti seksiä ja hyväilyä. Mies ei enää koske rintojani, vaikka ennen rakasti niitä. Itsestä tuntuu pahalta, kun tunnen olevani vastenmielinen. Jopa olen miettinyt, että onko hänellä toinen suhde, mutta ei ole. No, synnytyksen jälkeen omat halut sitten jäätyvät, joten turha tulla sitten anelemaan. Ja itse en jaksa ottaa nieheltä suihin, kun itseäni tässä panettaa.

Vierailija
12/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista kyytiä ollut kaikki kolme raskausaikaa. Toki myös muulloinkin. Mutta olisin ollut todella pettynyt jos mies ei huolisi raskaana olevaa, koska olen itse ollut silloin erityisen kiimainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän