Kysymys: onko maastohousuihin ja valkoiseet t-paitaan pukeutuva uusnatsi?
Miehellä no myös korvis ja sellaset buutsit jalassa.. Muutti naapuriin ja minä pelkään tollasia, ei tervehti rapussa, kattoo vaan pitkään..
Kommentit (18)
Luonteeltaan hän on ystävällinen, herkkä ja huolehtiva isä. :)
sellainenkin, kuin skinikulttuuri on olemassa ja skinit sekoitetaan usein uusnatseihin ja näihin amisboneheadeihin.
En usko että on ainakaan uusnatsi, ellei sillä oo hakaristiä kaulassa tms. näkyvää symbolia.
jatka vaan moikkaamista, ehkä se moikkaa joku päivä vielä takaisinkin :)
Ootko monta kertaa sille moikannu? Voihan olla, että sillä ei oo ollut entisissä kämpissä tapana naapureita tervehtiä ja yllättyi niin paljon, ettei ehtinyt vastata.
En ole koskaan kuullut että naapurit ei tervehdi edes vaikka Suomessa ollaan siis. Joskus pimeällä pelkään tulla kotiin just ton naapurin takia.
Asun siis yksin..
ap.
-Ujo
-Mykkä
-Jurpo
-Asunut ennen talossa jossa ei moikkailla
-Erakkoluonne...
Kokeile vielä hymyn kera tai kysäise jotain. Monet muuttuu täysin, kun saa " jään rikki" .
se vastaa niin huomaamattomasti ettet huomaa?
Itse syyllistyn joskus tuohon, vastaan liian hiljaa tai nyökkään vähän. Olen ujo. Sitten tajuan ettei toinen edes tainnut huomata... Mua ehkä pidetään sitten epäkohteliaana.
Yritän muistaa asian, mutta joskus unohtuu.
Juoksen aina raput ylös nopeesti. Hän on varmasti nähnyt minun ystäväpiirini, todella kirjavan joukon, johon kuuluu muutama mustaihoinenkin ihminen, opiskelukavereita. Mutta jospa kuvittelen vain ja jospa hän ei mikään uusnatzi ole kuitenkaan.
Huh huh näin hänet äsken pesutuvalla eikä hän sanonut taaskaan mitään, en sanonut kyllä minäkään.
ap.
Ei ujot kattele kohti ja ilmassa olen aistivinani agressiivisuutta. :(
Olenkohan minä jo vainoharhainen?
ap-
eikä sulla oo mitään syytä pelätä sitä.
Jotenkin tuntuu siltä, että kuulutat täällä miten sinulla on hirveän kirjava joukko kavereita, mutta kuitenkin olet hirveän ennakkoluuloinen tyyppi.
Ei kaikki mustiin pukeutuvatkaan oo paloittelumurhaajia.
Hän on kuitenkin tosi kiltti, huolehtiva ja lämmin ihminen. Hän on kuitenkin huono small talkissa. On myös kovin ujo, vaikkei todellakaan siltä näytä. Tervehtii varmasti hyvin huomaamattomasti naapureita. Oikeesti hyvät ihmiset, älkää tehkö johtopäätöksiä ihmisistä ulkonäön perusteella!!! Tottakai naapurisi voi olla joku natsi tai skini, mutta todennäköisempää on, ettei hän ole sellainen.
Ei todellakaan ole tarkoitus leuhia täällä kavereillani, toki minulla on niitä paljon ja he käyvät usein kylässä.
Mutta tässä se näkee kuinka väärin voi joku käsittää toisen ihmisen. Minä olen tavallinen nuori nainen joka viettää nuoren naisen elämää. Minä en vain ole koskaan törmännyt tollasiin ihmisiin ja siksi pelkään.
ap.
Vierailija:
Hän on kuitenkin tosi kiltti, huolehtiva ja lämmin ihminen. Hän on kuitenkin huono small talkissa. On myös kovin ujo, vaikkei todellakaan siltä näytä. Tervehtii varmasti hyvin huomaamattomasti naapureita. Oikeesti hyvät ihmiset, älkää tehkö johtopäätöksiä ihmisistä ulkonäön perusteella!!! Tottakai naapurisi voi olla joku natsi tai skini, mutta todennäköisempää on, ettei hän ole sellainen.
Jotkut tykkää pukeutua sillätavalla eikä se meinaa mitään.
Ja mun mielestä osoittaa aika ahdasta mieltä ja ennakkoluuloisuutta tuollainen vaatteiden perusteella luokittelu ja pelkääminen. Tutustuisit uusiin ja erilaisiin ihmisiin niin oppisit olemaan pelkäämättä erilaisia kulttuureja!
Vierailija:
Ja mun mielestä osoittaa aika ahdasta mieltä ja ennakkoluuloisuutta tuollainen vaatteiden perusteella luokittelu ja pelkääminen. Tutustuisit uusiin ja erilaisiin ihmisiin niin oppisit olemaan pelkäämättä erilaisia kulttuureja!
Outoa että heti ollaan haukkumassa sitä naapuria joka moikkaa,
vaikka on todella kummallista jos joku ei naapurilleen suostu moita
sanomaan. Mutta ehkä se on tämä suomalainen kulttuuri ja ihmiset joihin on niin vaikea tutustua..
Olen kylläkin ihan normaali perheenäiti ja siis nainen! Maastohousut vaan on niin hot ja sopii mun tyyliini. Kengätkin on sellaiset maiharityyliset...