Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mulla mene hermo ton 2v kanssa kun ei voi nukkua päikkäreitä

Vierailija
14.02.2008 |

ihan väsy on kun yöunet nukkuu 20-07

nytkin tuolla tunnin huutanu omassa huoneessaan ihan väsyneenä.

äsken yritin että saisi tulla olohuoneeseen katsomaan telkkaria mutta ei kelvannu. meni pikkuvelin huoneen oventaakse huutamaan. onneks ei veli herännyt.

eilen oli niin väsy että istualteen sohvalle nukahti mutta heti samantien heräsi ja nousi seisomaan ettei vain vahingossakaan nukahtaisi.

sakelin ipana!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö lopetti päiväunet ihan kokonaan siinä 2v2kk. Ei vaan nukkunut, ei hoidossa eikä kotona. Nukkui saman 20-7. Jotkut vain tarttee lyhyemmän unen. Itse olin ihan kuollut kun olin viimeisilläni raskaana, mutta ei auttanut. Joillakin tuon ikäinen nukkuu päikkärit joskus klo 16 mut yöunille mennäänkin sit klo 23 tai jotain. Ei hyvä sekään. Aika pian tyttö tottui niin ettei ollut edes illalla väsynyt. Nyt 4v eikä nuku siis, on kotihoidossa. Syksyllä päivähoidossa tilanne on sitten taas toinen. Mutta ihanaa saada lapset kasilta sänkyyn!!

Meidän 1,5v poika nukkuu 20-7 about sekä sen lisäksi rattaissa pihalla 1,5-3h joka päivä. Poika tarttee selvästi enemmän unta, mutta uskon myös, että ulkona nukkuminen auttaa.

Enpä oikein osaa auttaa. Jos poika ei kestä hereillä seitsemään tai kuuteen edes illalla niin kyllähän se sit ne tartteis. Onhan aamuissa paljon touhua? Ulkoilua, kerhoilua?

Vierailija
2/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu tosin öisin 19-08.

Aluksi päiväunettomuus oli hankalaa, kun lapsi oli iltaisin niin väsynyt, mutta kyllä se äkkiä muuttuu niin, että lapsi jaksaa hyvin valvoa.

Tsemppia ap:lle, saman ongelman kanssa olen paininut!

Vierailija
4/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona saa aivot raitista happea ja uni on levollista ja virkistävää.....

LMeillä nukkuu 1,5v ja 3v molemmat omissa rattaissaan ulkona. Ikinä ei nukutusongelmia senku tyrkkää pihalle ja sit tekee ite kotona mitä lystää....

Vierailija
5/5 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hanki tuplarattaat/vaunut. Meillä onnistuu vain rattaissa/autossa nukkuminen, poika 2v.