mistä syistä kuukautiset voivat olla viikkokausia myöhässä?
En ole raskaana, paino ei ole heilunut, eikä stressaa (tai no nyt alkaa jo pikkuhiljaa, kun menkat on kolmatta viikkoa myöhässä...)
Kommentit (6)
ja viimeiset kaksi kiertoa (sitä ennen oli ehkäisyrengas käytössä) ovat olleet tasan 32p.
Tämä siirtää menkkojen alkua entisestään ja saattaa jättää jopa menkat kokonaan pois! Eli rentoudu ja vähät välitä siitä jos niitä ei tässä kuussa tule, niin varmaan alkavat kohta. Tai jos eivät ala eikä seuraaviakaan kuulu, mene lääkäriin.
kävin lääkärissä ja kerroin asiasta (otettiin toinen raskaustesti) ja lääkäri sanoi et mun pitää venata NELJÄ KUUKAUTTA ennen kun asiaa aletaan tutkia.
Stressin takia on menkat myöhästynyt monesti, mut korkeintaan viikon ja silloin olen stressannut tosi plaljon enemmän.
mun edelliset menkat on ollut syyskuussa ja tässä juuri pohdiskelen, että olisi varmaan syytä ottaa yhteyttä gyneen. Meillä ehkäisynä e-pillerit, vaihdoin heinäkuussa merkkiä ja olen laihduttanut kovasti kesästä alkaen ja pientä stressiä on ollut kotona. Näitä olen käyttänyt verukkeina olla ottamatta yhteyttä lääkäriin. Onkohan mitään merkitystä, vaikka menkat ei tulisikaan, kun ei ole raskaana???????
onko menkkasi siis aiemmin olleet säännölliset? käytätkö jotain ehkäisyä?