Söisittekö tätä ruokaa? Keitin eilen illalla ison kattilallisen
nakkikeittoa. Ja jätin sen kahdeksan aikaan jäähtymään pöydälle. Tarkoitus oli laittaa se nukkumaan mennessä jääkaappiin, mutta se unohtuikin pöydälle. Eli laitoin sen jääkaappiin vasta aamukahdeksalta. Söisittekö itse tätä ruokaa ja antaisitteko lapsillenne? Olen miettinyt asiaa ja harmittaisi kovasti laittaa iso kattilallinen ruokaa roskiin. Mutta ei kyllä huvittaisi antaa lapsillekaan. Mitä te tekisitte?
Kommentit (7)
Kun mä olen niin pihikin, että harmittaisi. Ja tietysti vaiva ruoanlaitosta kahden pienen kanssa. Mutta olen aina ollut tarkka näissä hygienia-asioissa, niin sen takia mietityttää. Mutta tutkin keiton, lämmitetään hyvin ja jos kaikki ok, niin syödään. Kiitos.
Ollaan kyllä syöty, mutta aina on itseänikin mietityttänyt ja nykyisin laitankin kännykkään muistutuksen, että ruoka jääkaappiin!
itse asiassa mulle kävi sama juttu toissapäivänä jauhelihakeiton kanssa. Harmitti vietävästi mutta roskiin viemäriin kaadoin.
Kuumenna vaan ja keitä vaikka pari minsaa. Itse teen usein iltasella jotain ruokaa, ja se on pakko jättää pöydälle kun on vielä niin lämmintä nukkumaanmenoaikaan. Ei ole ollut ongelmia. Kesäkuumalla en tätä harrastaisi, pilaantuminen on silloin nopeampaa, mutta tähän aikaan vuodesta kyllä.
mutta mieheni söisi. Hänelle ei tule oikeastaan mistään oireita, ei ole ollut edes oksutautia koskaan (ehkä lapsena jota ei muista).
Jos syöt, keitä hyvin yli 70 asteeseen. Silloin suurin osa pöpöistä kuolee.
Ne jotka heittää ruokaa viemäriin ruokkii rottia. Hyi teitä!
Sitten jos ei haise oudolta, keittäisin sen vielä oikein perusteellisesti ja syöttäisin lapsille.