Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOTILOIDEN Ystävänpäivä

14.02.2008 |

Nostetaan taas meitä esiin...

Mukavaa Ystävänpäivää ja masupäiviä niille, joilla sitä jo on tullut!

Meineillään vko 24 ja ulospäin näkyy meidän asukin potkut. Ei ole aiemmin näkynyt, muistaakseni, näin aikaisin. Miten teillä muilla on ulos asti potkut näkynyt? Liikkeet tunsin kyllä itse vkolla 16-17.

Ensi viikolla uusi ultra, kun kohdunkaulan tilannetta seurataan aiemman sähkösilmukkaleikkauksen vuoksi. Näkee taas asukin, kun ei muutenkaan jaksaisi enää odottaa synnytystä.

Miten on teidän supistelujen laita? Itselläni kävellessä tulee melkein heti supistuksia, mutta esim. jumpatessa ei. Aika kummallista...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vauva kainalossa.

Meille syntyi kolmas poika keskiviikkona 20.2 klo 1.00 (rv 39+1 käynnistettynä). Mittaa pojalla oli 3780g/52cm ja pipo 36cm. Synnytys kesti 3h5min ja ponnistusvaihe 1 min. Ei tullut repeämiä tms. Torstaina kotiuduttiin. On tää aivan ihanaaaaa!! :)

Vierailija
2/11 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enimmäkseen olen tuolla taustaillut - nyt sain jopa aikaseksi kirjoittaa muutaman sanan :) Kiva on teidän muiden kolmosta odottavien juttuja lukea, aika samoissa tunnelmissa taidetaan olla. Mä ainakin tuolla elokuisissa jo sanoinkin, että on ihanaa kun oma olo on niin paljon rennompi ja leppoisampi nyt tässä raskaudessa, osaa jotenkin vaan nauttia. Mä myös luulen, että tämä lapsukainen jää meidän viimeiseksi, että senkin takia koetan vaan nautiskella tästä kaikesta.

Nauttiminen on toki helppoa nyt näillä ns. " hyvillä viikoilla" , pahoinvointi on kadonnut eikä pahempia kolotuksia vielä ole ilmestynyt. Alaselkä välillä tosin juilii, sen takia viime raskaudessa jouduin olla tosi paljon sairaslomalla.

Meillä on entuudestaan siis kaksi tyttöä, 6 v ja 2 v, nyt on hiukan sellainen olo, josko vatsassa kasvaisikin poika :) Tosin koko suku on täynnä pelkkiä tyttöjä, mulla ja miehellä pelkkiä siskoja ja heidän lapsensa tyttöjä. Ajattelin eka, etten kysyisi rakenneultrassa sukupuolta, mutta nyt kyllä olen tullut toisiin ajatuksiin. Ekasta tiedettiin sukupuoli, toisesta ei - nyt olis kiva etukäteen tietää siksikin, jos täytyy vaatekaappia päivittää.

Tällaista tänään, mukavaa hiihtolomaa kaikille!

anna ja rv 16+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea Cartsu! Ihanaa kun vauvoja tulee jo :)

Vierailija
4/11 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitti hiljaa enkelinsiipi

kauneinta kaikista käytti.

Onnen ovesta sisään hiipi,

todeksi toiveet täytti.

Vierailija
5/11 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tervetuloa anna22.

Täällä aloitellaan työntekoa taas 2 viikon saikun jälkeen. Suppareita tulee välillä ihan kohtuullisesti. Ens viikolla pelkopoli. En uskalla kyllä enää alakautta synnyttää kun 2 traumaattista synnytystä takana. Saa nähdä suostuuvatko pelon takia leikkaamaan.

Tiistaina käynnistyy viimeiset 10 viikkoa.

Viola 29+5

Vierailija
6/11 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva oli löytää Kotiloiden pino jälleen ja pitkästä aikaa kirjoittaa tänne!

Kevät etenee ja päivä pitenee. Täällä pohjoisessa on vielä paljon lunta ja pakkaspäiviä. Päälle ei mene kuin äitiysfarkut ja yhdet toiset ohuemmat odotushousut. Ei niillä ulkoilla tarkene. Eikä tosin liitoskipujen ja suppareiden vuoksi muutenkaan pysty paljoa liikkumaan. Onneksi nuo lapset voi laittaa ulos yksinkin leikkimään. Silti odotan lumien sulamista todella paljon ja kesää samoin. Huhtikuussa kun saa tämän vauvelin vielä syliinsä. Todella odotan, että sitten pääsee kevään ja kesän myötä kunnolla ulkoilemaan ja liikkumaan taas.

Kotihommat kutsuvat kiireesti, joten pitää jatkaa toisella kertaa.

t: Elina75 rv 33+0

Vierailija
7/11 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HannaMarika: meillähän on samat viikot : ) Ootko kirjoitellut tuonne kesäkuisiin? Liikkeet ovat näkyneet jo jokusen viikon vatsan päälle. Ensiliikkeet tunsin vasta tuossa vkon 18 tietämillä, kun minulla on istukka edessä. Aikaisemmista olen tuntenut jo rv16 paikkeilla.

Jokohan tässä lähiaikoina alkaa uusia kotilovauvoja tupsahtelemaan? Taisi olla la ainakin jollakulla tässä ihan näillä viikoilla...

Meillä on muuten lähipiirissä oikea VAUVABUUMI! Mun sisko aloittaa ihan tässä helmi-maaliskuussa, huhtikuussa on ystäväperheelle tulossa 2. lapsi, toukokuussa toisille tutuille 1. ja minun veljeni perheeseen myös, kesäkuussa me ja serkkuni, heinäkuussa ystävillemme jo 4. ja elokuussa lisäää ja juuri paripv. sitten sain tietää että yhdelle ystävälleni tulossa syyskuussa myös vauva : ) Ja alkuvuodestakin syntyi yksille tutuillemme asikoinen ja toiset saivat adoption... Joten vauvoja riittää. Mites muiden lähipiiri?

Nyt lähdemme ulkoilemaan tuohon ihanaan auringonpaisteeseen. Esikoinen lähtee hiihtelemään ja me kuopuksen kanssa laskemaan mäkeä : )

♥ YSTÄVÄLLISET AJATUKSET OVAT KUIN SILTOJA IHMISTEN VÄLILLÄ ♥

art rv24+2

Vierailija
8/11 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Art: Mulla on 23+1 eli vkolla 24 mennään tänään eli viikko eroa kai?

Meillä on kans lähipiiriin tulossa vauvoja. Yksi maaliskuun lopulla. Työkaveri huhtikuunlopulla, itse kesäkuun alussa ja vielä elokuussa tulossa yhdelle kaverille. No on ainakin äippälomalla seuraa.

Vierailija
9/11 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips pitkästä aikaa, jos joku minut muistaa :). Täällä aletaan olla jo loppusuoralla, hui.. Vointi ihan hyvä, mutta opiskelu vielä stressaa jonkin verran. Tänäänkin olisi tentti iltapäivällä. Vielä kaksi viikkoa teen opintoja, jos kaikki menee hyvin. Sitten jään " lomailemaan" .

Tulevalta vauvalta uupuu vielä sänky ja patja sekä lipasto vaatteille. Kotia pitäisi siis laitella vaavia varten. Ja masu jo hieman painaa.. Keskikäyrillä mennään ja mukasti on poju pysynyt raivotarjonnassa ja toivottavasti ei enää päätä kääntyä. Kaksi aiempaa tulleet alakautta ja toivottavasti siis tämäkin. Synnytys alkaa jo välillä hiipiä mieleen..

Itsellä menee siis ihan mukavasti, mutta parilla kaverilla ikäviä ongelmia raskauksien kanssa. Harmittaa kovasti toisten puolesta :' (.

-KenguRuu rv 34+3

Vierailija
10/11 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutta. Maha kasvaa ja kasvaa, aiheuttaa jo ongelmia liikkumisen ja syömisen kanssa.

Eräs päivä esikoinen kysyi, että onko masussa kaksi vauvaa, kun se on niin iso. Sanoi, että yksi vaan. Mistähän moisen keksinyt.

Viimeviikolla neuvolallääkäri ja kaikki ok. Unohtui kesksutellä lähetteestä äippäpolille, synnystapa arvioon. No jospa vielä ehtisi.

Meidän lähi piirissä on muutama vauva uutinen tullut ja on vielä tulossa tälle vuodelle. joku sitä kyseli, mutta en musita kuka... sama pää kesät talvet.

-Pikkukolmonen3 ja massu 29+0-

Vierailija
11/11 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä se ainakin viimeisiä täällä vetelen..sais jo syntyä.

Vauvan pää on laskeutunut syvälle lantioon ja tunnen sen ihan sormellanikin. Jalkovälissä on kivuliaat liitoskivut ja supistuksia on ollu nyt viime päivinä,mut silti yöt nukun kun tukki.

Tuun kertoileen kun oon päässy jakautuun!! Jos ei nyt ennen maanantaita synny niin ois käynnistystä sit tiedossa joskus alkuviikosta näillä näkymin!

Cartsu 38+3