Pitäiskös tässä nyt olla imarreltu vai mitä? Yksi jätkä on rakastanut muhun. ov
Harrastan tanssimista ja meidän treenipaikka vaihtui muutama kuukausi sitten, kun edellinen paikka meni alta. Tanssimme baarissa, missä on muitakin ihmisiä katsomassa, pelaamassa biljardia ja juomassa sekä seurustelemassa. Siellä on ollut myös yksi parikymppinen jätkä pelaamassa biljardia.
Tänään sitten saatiin tietää, että tuo paikka menee pariksi viikoksi kiinni omistajan vaihdoksen takia ja meidän ryhmä päätti sitten pitää parin viikon tauon. Kun olin lähdössä tuo jätkä tuli juttelemaan ja sanoi, että miten hän jaksaa olla ilman mua niin pitkän aikaa ja älä lähde vielä jne. Ja pyysi jopa puhelinnumeroni.
En voinut jäädä, koska oli pakko käydä kaupassa ja oli vähän muitakin kiireitä. Mutta tuo sitten päätti ottaa kaulasta kiinni ja antoi ensin suukon poskelle ja sen jälkeen antoi kunnon kielarit.
Ok, ei siinä mitään. Me ollaan kumpikin sinkkuja ja suht saman ikäisiä (no, joo. Mä olen kolmisen vuotta vanhempi, täytän tänä vuonna 26). Mutta ensinnäkin tuo jätkä ei ole mun tyyppiä, en tykkää tupakanpolttajista ja olisi kivempi, jos mies olisi mua edes hieman pitempi.
Pitäiskö tässä nyt olla imarreltu vai mitä hittoa?
Kommentit (8)
Kyllä mulla on sen verta ihmistuntemusta, että uskon, ettei tuo rupea soittelemaan kännissä ym.
Ja tuo jätkä väitti lukevansa mua kuin avointa päiväkirjaa :D Joo, okei. Niin varmaan joo.
Ihan tiedoksesi vaan, että kyllä täällä käy myös lapsettomia sinkkuja! Itselläni ei vielä ole lapsia, mutta olen päivittäin lasten kanssa tekemisessä.
Mulla on kokemusta niistäkin jotka ei ymmärrä ees sitä eitä!
Vierailija:
Mulla on kokemusta niistäkin jotka ei ymmärrä ees sitä eitä!
Se lupasi soittaa huomenna uudestaan. Mutta tuon jätkän mielestä aika näyttää, että hän on tosissaan niiden tunteiden kanssa ja plaa, plaa, plaa.
Me puhuttiin " jätkistä" 15 vuotiaana..
Ja meillä päin kutsutaan joskus jopa kolmikymppisiä miehiä jätkiksi.
Yök, suussa maistuu vieläkin se tupakka. Olis pitänyt ostaa purkkaa tms.
Ovatko nuorten aikuisten suhteen nykyisin kuin teineillä? Vai onko tällainen poikkeuksellista?
Se jätkä on siis 22v.
Ja nyt se rassukka soitti äsken ja väittää lukeneensa mun silmistä, että mäkin olen muka rakastunut siihen :D Ei apua. Ensinnäkin tuo jätkä pelaa biljardia ihan toisella puolella huonetta ja sillä on " lauma" miehiä, joiden kanssa se pelaa niitä. Eli mitään katsekontakteja sun muita ei todellakaan ole tehty. Ja toisekseen, mä en ole kyllä antanut mitään merkkejä siitä, että olisin ihastunut tuohon.