Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon lehti-, kirjasarjamyyjistä, jotka ovat alkaneet pommittamaan minua puheluilla 3-4krt/vkossa????

Vierailija
13.02.2008 |

Auttakaa miten pääsen eroon noista häiriköistä. Eilen illalla eräs röyhkeä lehtikauppias soitti klo 20.30 ja herätti juuri nukahtaneen lapseni, tosi törkeä aika soittaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 ¿/min +pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.

Vierailija
2/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlisäksi vaihdoin puhelinliittymää, johon liitin markkinointikiellon. Yhtään uutta myyjää ei ole soittanutkaan, mutta yks vanha piinaa koko ajan (en vaihtanut kuitenkaan numeroa, joten kai niillä on vanhat listat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä keino: otat oikein ystävällisen asenteen ja kerrot, että todella mielelläsi ottaisit, mutta ulosotossa on niin paljon saatavia ettet pysty mitään maksamaan. Lisäksi voivottelet sosiaalisten tukien pienuutta. Voit myös kysyä, että saisiko puhelinmyyjän myymään tuotteeseen apua sossusta. Ja tietenkin kysyt, miten paljon osamaksusopimusta voi venyttää (mielellään vuosien maksuaika muutaman euron kuukausimaksulla)

Eivät soita toista kertaa =)

Vierailija
4/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjän täytyy samantien lopettaa puhelu.

t: aikaisemmin vastannut joku numero

Vierailija
5/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
6/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa toimi hyvin, mutta kun erehdyin tilaamaan jonkun aikakusilehden, hesarin tms. niin eikö sitten nämä lehtimyyjät soitellu, että kun on aikaisemminkin tullut tämä ja tämä lehti, niin tilaisinko taas sen.

Sanoin, että mulla on se kielto, sitten tivasit ymmällään, että mitä kautta kiellon olen laittanut, netin vai puhelimitse, kun ei kuulemma näy kieltoa. Ei niillä omassa rekisterissä kieltoa ole. Ja vanhoille tilaajille soittelevat vaikka kielto oliskin, sanoi eräs tuttava lehtimyyjä.

Vierailija
7/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät kännykän äänettömällä illalla (jo vikasoittojen takiakin) ja kun joku " loistavaa tarjousta ja tilausmahdollisuutta kuule just nyt vain sinulle" tyrkyttävä soittaa, niin keskeytät hänen puheensa ja sanot päättäväisesti, että Minä en periaatteessa tilaa koskaan mitään puhelimitse, hyvää illanjatkoa ja kuulemiin - ja suljet heti puhelimen, ilman kummempia keskusteluja.

Sama toimii lahjoitusten kerääjien suhteen. " Minä en periaatteesta koskaan osallistu puhelinkeräyksiin, koska niin suuri osa lahjoituksista menee keräyskuluihin, kiitos ja kuulemiin" .

Näin olen itse toiminut, eikä tule enää soittoja - enkä ole mitään kieltoa mihinkään laatinut.

Vierailija
8/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielto pitää vain uusia olikohan se 3 vuoden välein.

Luulisi, että tämä asia kuuluu jo kansalaistaitoon.

Vierailija
9/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät väittävät sitkeästi, että kielto ei varmaan ole voimassa... Olen nyt vuoden sisään tehnyt sen 2 kertaa niin luulisi olevan voimassa.

Vierailija
10/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavat heti hyvää päivänjatkoa. Mutta esto on varma etteivät enää edes soittele.

Vierailija
11/11 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tallentanut ne puhelimeen enkä vastaa tai hylkään puhelun joka kerta. Kuinkahan pitkään jatkavat yrittämistä? Ainakin puoli vuotta olen nyt ollut vastaamatta ja yhä soittavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi