Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko se Kelseyn tappaja...

Vierailija
13.02.2008 |

sai tuomiota? Mua järkyttää se asia edelleenkin :( Ja pahoinpitelikö äitikin tyttöä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.. Minä itkin eilen kun kävin tämän tytön muistosivuilla!

Vierailija
2/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mahdollisuutta ehdonalaiseen 25,5 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinikäiset vaan! Mistähän löytäisin linkkiä noista tuomioista ja muista jutuista? Tiesikö äippä että lasta raiskattiin?

Vierailija
4/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa olisi saanut kai puoli vuotta ehdollista+ 200euron korvaus isälle, joka menetti tyttärensä.

Vierailija
5/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko menettäneet malttinsa heikkohermoisina vai ovatkohan hakanneet vain ihan hakkaamisen ilosta? Tosiaan, toivottavasti saavat kokea saman vankilassa!!!

Vierailija
6/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään oliko äiti osallisena pahoinpitelyyn... Ainakin oli tietoinen siitä.. Mutta miksi hän sai 27 vuotta vankeutta jos ei kerran hakannut?

Vierailija
7/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jakeluun ei mene se miten joku voi tehdä niin lapselle! Sairasta, ei voi muuta sanoa! Ollut oikein mieluisa lapsuus tyttöparalla

Vierailija
8/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei heivannut ukkoa mäkeen ja pelastanut lastaan?

Vierailija
9/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi tyttö palautettiin äidilleen?

Vierailija
10/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö äiti onkin syytön? Miksi sitten sai niin pitkän tuomion?

Vierailija
11/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelseyn viimeisissä kuvissa Kelsey istuu keinussa apaattisena ja täynnä mustelmia. Äärettömän surullinen näky.

Vierailija
12/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai saiko sen takia tuomion kun tiesi isäpuolen hakkaamisesta eikä kertonut?

Vierailija
13/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelsey and Mommy at maternal grandma¿s 50th birthday party. July 28, 2004.

I asked my dear sister, Raye Dawn, to say just a few words to our friends and family. Here is what she had to say about all the public furor surrounding Kelsey¿s death.

¿This past year, I lost my best friend and precious daughter, Kelsey, to a murderer. I¿ve been charged with a crime for ¿allowing¿ this to happen. I steadfastly deny this, and look forward to setting the record straight.

Some pathetic misguided souls have suggested that it was Kelsey¿s ¿purpose¿ to die so that other children are ¿protected.¿ What complete and utter non-sense. Kelsey deserved to live, period, and I¿d trade anything this world has to offer for just one more day with my baby.

I appreciate the thoughts and well wishes of those who are concerned for me and my family. The public is beginning to realize the motives of those who exploiting her death for financial gain, and like you, that makes me angry. But right now the Smith Family and I are concentrating on bringing justice to this case.

You cannot know how much I miss her each and every day. Thank you for your concern.

Sincerely,

Raye Dawn¿

Vierailija
14/15 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsittääkseni äiti oli hakannut lastaan mutten ymmärrä miksi tuomari palautti tytön takaisin äidilleen :( Mua surettaa todella tää... En näytä pääsevän yli ennenkuin tiedän kaikki tästä jutusta. Joo, olen omituinen...

Vierailija
15/15 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahasti ukko hakkas kun molemmat jalatkin sohjona :O omituista ettei lääkäritkään ilmoittaneet minnekkään vai olikohan äiti keksinyt pätevän syyn jalkojen murtumisille? Mädäntyköön helvetissä saatanan äiti ja isäpuoli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme