Alhainen verenpaine
Huh, yläpaineet on välillä 90 ja alapaine 60. Miten tällaisilla paineilla pitäisi jaksaa mitään tehdä? Kuulen vaan, että elän vanhaksi jne, mutta eipä o häävi elämä kun ei jaksa oikein tarttua mihinkään hommaan ja on jatkuvasti väsyksissä. Millä nostaa verenpainetta. Lakritsista ja suolasta ei tunnu olevan apua.
Kommentit (13)
en oo pyörtynyt enää moneen vuoteen
raskausaikana oli tooodella alhainen. Kai tähän on jo tottunut, että päässä aina välillä huippaa.
Ja tosiaan olen vielä parhaillaan raskaana rv 8 ja tuntuu, että paineet katoavat kohta kokonaan...
Minä en ole kyllä koskaan pyörtynyt, mutta lattialta tai kyykystä noustessa kyllä väliin pimenee silmissä.
En ole myöskään koskaan pyörtynyt, lähellä on ollut kun on silmissä mennyt mustaksi. Itselläni suurin ongelma on väsymys.
varsinkin lopussa oli vaikeaa, kun heikotti. Mutta alhaiseenkin verenpaineeseen on mahdollista saada lääkitys, mutta en tiedä, miten raskauden kanssa sopii.
Yksi edellisistä
Voisiko väsymys johtua jostain muusta - esimerkiksi ihan vaan raskaudesta? - 8 -
Mulle pahinta oli loppuraskaudessa, kun pyörryin pari kertaa suihkuun. Hankittiin sinne sitten pesutuoli, enkä mennyt yksin suihkuun, kun kerran mies löysi mut sieltä lattialta ja pelästy pahanpäiväisesti.
Muista ottaa rauhallisesti!
alhaisesta verenpaineesta ja huomaan ihan väsymyksenä kun verenpaine on painunut entistä alemmaksi. AP
Kilpirauhasarvotkin ok. huoh puuh...
Ja toki raskaus sinällään jo väsyttää elimistöä.
Vierailija:
Voisiko väsymys johtua jostain muusta - esimerkiksi ihan vaan raskaudesta? - 8 -
Ja kun hemoglobiini huitelee 150 tienoilla :D En enää tiedä mitä tutkia.
Raskausaikana oli pahinta, pyörtyilin ja paineet oli tosi alhaiset. Ei tarvinut ainakaan rajoittaa salmiakin syöntiä. Sairaalassa kehoitettiin juomaan porkkanamehua. Tiedä sitten auttaako sekään. Nyt raskauden jälkeen mulla tilanne korjaantunut.