Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka eivat kovin pitkaan valita salailla siunattua tilaansa? Meilla on pieni tyoporukka, ja utelias kun mika, joten olisi parempi laskea uutisarvoa sanomalla asiasta

Vierailija
13.02.2008 |

ennen kun se on kaikkien arvailujen ja supinoiden kohteena? Tietenkin pitäisin omat asiani mieluimmin omanani, mutta en halua mitään lisähuomiota itseeni. Sanoisinko vaan että " jään sitten kesäloman jälkeen äitiyslomalle" tms?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten eräs työkaveri: yritti salaa juosta vessassa oksentamassa, lopetti yhtäkkiä kahvin juonnin yms. Koko raskaus oli niin ilmisevä, mutta silti pitä ikään kuin kieltää se. Eikö olisi paljon helpompi kertoa siinä vaiheessa, kun ei enää pysty salamaankaan sitä?

Vierailija
2/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että jos raskaus päättyy ennenaikaisesti, voin sanoa heille senkin. Ja muutenkin olen avoin ja rehellinen, enkä osaa olla korjaamatta silloinkaan jos huomaan että joku on virheellisessä käsityksessä. Oli siis vaikea pokalla kommentoida tulevan kauden muutoksia, kun itse en olisi silloin edes töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sukulaisilleni asiasta kertonut mitään. Miksikö? Kun lapsi on jo seitsemäs niin ei tarvi enää odottaa muuta kuin kyselyitä oliko vahinko ja muutenkin osanottoja... En tahdo pahoittaa mieltäni koska tämä vauva on meidän perheelle iloinen asia. Äitini ja sisarukseni tietävät mutta sen kaukaisemmat sukulaiset eivät tiedä vaikka ollaan lähinnä puhelimen välityksellä tekemisissä melko usein. Nyt sunnuntaina saavat tietää kun meillä vietetään isompien lasten synttäreitä ja osa heistä tulee silloin kylään.

Vierailija
4/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut ihmisille aika avoimesti raskauksista, samaten keskenmenoista.

Vierailija
5/5 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden ekan jälkeen hankkinut ihanan korsetin jota käytän päivittäin joten profiilista näkee taatusti kun mulla ei ole se ppäällä vaatteiden alla.....

Ja jättäisin sen pois ainoastaan raskautuessani ;)