Hedelmöityshoidoissa olleet!
Oletteko laittaneet valokuvan vauvastanne kiitoskukkasten kera, kun vauva on syntynyt?
Taitaa olla vähän turhanimelä ajatus, vai onko?
Vastauksia huolin vain samassa tilanteessa olleelta. ;)
Kommentit (7)
Vierailija:
Niin luovuin ajatuksesta. Vauvojen kuvia oli paljon ja oman pienen kultsipuppelini kuva olisi sinne hukkunut.
Se kuvataulu oli henkilökunnan huoneessa, ei hoitohuoneessa.
ja sama ihana lääkäri on hoitanut meitä molempien raskauksien alkuunsaattamisessa. Meistä oli jotenkin itsestään selvää, että heti lapsen syntymän jälkeen laitoimme lääkärille kiitoskortin ja kuvan vauvasta.
Ja kun tuota pikkukakkosta käytiin tekemässä, niin esikoinen oli välillä mukana ja lääkäri puhui siitä, kuinka on mukava välillä nähdä näin livenä ja välillä kuvien välityksellä oman työnsä tulokset.
Uskon siis oikeasti, että lääkärinne ilahtuisi pienokaisen kuvasta.
Vierailija:
Se kuvataulu oli henkilökunnan huoneessa, ei hoitohuoneessa.
Tyksissä ainakin kuvataulu oli yhdessä hoitohuoneessa. Itseäni lähinnä ahdisti katsella sitä, kun olin hoidoissa, joten en halunnut lisätä muiden hoidoissa olevien " tuskaa" lähettämällä kuvaa (kun meillä vihdoin onnisti). Itse kirjoitin kiitokset siihen palautelapun loppuun, joka piti lapsen syntymän jälkeen lähettää.
mutta kaikkien kolmen hedelmöityshoitojen avulla syntyneiden lapsien kuvat olen lähettänyt kiitoskortissa.
Minä en itse meidän hoitopaikassa ole nähnyt mitään taulua, jossa kuvia olisi ja en tiedä mitä lääkäri niillä teki, mutta halusin kuvat kuitenkin lähettää
Kiva ajatus, ja mulla ne kuvat jonkun hoitohuoneen seinällä toi uskoa mahdollisuuksiin.
Niin luovuin ajatuksesta. Vauvojen kuvia oli paljon ja oman pienen kultsipuppelini kuva olisi sinne hukkunut.