Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko korrektia kommentoida toisen painoa?

Vierailija
12.02.2008 |

Minusta ei. Itse törmään tähän joka päivä jossain tilanteessa ja alkaa jo riittämään! Koittakaa nyt hyvät ihmiset pitää suunne supussa. Luultavasti se kaveri, työkaveri, sisko tai kuka liekään tietää oman painonsa, ei siitä tarvi huomautella jatkuvasti!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosta huomautteleminen ei ole korrektia koskaan. Itse olen ollut alipainoinen ja yhä normaalipainon alarajoilla, ja saan kuulla huomautuksia ulkonäöstäni jatkuvasti. Jostain syystä laihuudesta huomautteleminen on " hyväksyttävää" , kun taas toisen ihmisen läskien pilkkaaminen on epäkohteliasta.

Vierailija
2/2 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä meinaa tulla oikeasti itku, kun päivästä toiseen saa kuulla samaa. Tuntuu, että on ihan kamalan näköinen, ettei kehtaa enää töihin mennäkään. Kun ymmärtäisivät nämä huomauttelijat, että pahalta tuntuu tämäkin!

ap

Vierailija:

Painosta huomautteleminen ei ole korrektia koskaan. Itse olen ollut alipainoinen ja yhä normaalipainon alarajoilla, ja saan kuulla huomautuksia ulkonäöstäni jatkuvasti. Jostain syystä laihuudesta huomautteleminen on " hyväksyttävää" , kun taas toisen ihmisen läskien pilkkaaminen on epäkohteliasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla