Kenen julkkiksen kanssa olet ollut samalla luokalla/samassa koulussa?
Oliko hän jo silloin suosittu kavereiden keskuudessa?
Kommentit (2176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kenties tunnetuin kouluampuja Auvinen kävi samaa Jokelan koulua mieheni serkkujen kanssa. Yksi serkusta (luonteeltaan hiljainen hikari) oli Auvisen koko koulun ainoa ystävä mutta hänellekin tuli täytenä yllätyksenä mitä tulisi tapahtumaan. Yksi serkuista näki kun rehtoria ammuttiin. Se serkusta joka oli kiusatun ampujan ainoa ystävä koki loppuperuskoulun ajan syrjintää kun väki tiesi hänen olleen väleissä ampujan kanssa vaikkei hänellä ollut mitään osuutta tapahtuneeseen
Miten tämä serkkusi voi? Siis tämä joka oli Pekan ainut ystävä..
Viimeksi sukujuhlassa iloisena, esittäytyessä hieman arka
Haloo Helsingin Elli. Oli tosi maanläheinen ja kiltti ja ystävällinen, lauloi ja esiintyi 😊
Nykäsen, Häkkisen ja Aitolehden kanssa oltiin samalla luokalla. Sittemmin tultuaan kuuluisiksi, muuttivat etunimensä ja eivät näytä muutenkaan samalta.
Vierailija kirjoitti:
Karoliina Blackburn
Oli vuotta ylempänä lukiossa, itseriittoinen diiva. Muistan veemäisenä tyyppinä. Vanhojen päivänä löi raipalla meitä mokuja ja nauroi ivallisesti. ( Kaikkea sitä kanssa muistaa )
En tunne koko tyyppiä mutta oli toissa kesänä samalla lennolla Riikasta Helsinkiin (istui mun takana) ja ihan hysteerinen koko lennon. Mitä jos kone tippuu ja lapset jää ilman vanhempi jne jne. Kaikella kunnioituksella ajattelin, että huhhuh miten neuroottinen taiteilija...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 18:13"] Höh, ei kait kukaan jossain yläkoulussa ole vielä kaksimetrinen...?
miks ei voisi olla? vai mihin ikään asti yleensä miehet kasvaa?
Jotkut miehet venähtävät täyteen pituuteensa vielä/vasta armeijaikäisenä! Pituuskasvu on yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsinki-bändin jäsenet, Suutarilan yläaste. Heidän ura Elli Haloon isän ansiota joka otti tyttärensä yläastebändin omistamansa levy-yhtiön suojatiksi
Tuo on tosi yleistä musiikkimaailmassakin, että vanhemmat petaa lastensa uran. Esim. Alex Mattsonin isä Matti on aika monen tunnetun bändin manageri.
Entinen huippuhiihtäjä ja nykyinen kansanedustaja ja kaupunginvaltuutettu Marjo Matikainen oli koulukaverini. Tosi kiva tyyppi!
Gettomasa samalla luokalla ja Salkkarit-Matleena samassa koulussa.
Olin kaikkien palstalaisten rakastaman Toni Niemisen kanssa samassa koulussa! Kunnon höselö oli, mutta ei nyt varsinaisesti mitään negaa jäänyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen vuotta ylempänä. Kaunis, lahjakas, hyvinkäyttäytyvä, asiallinen,harkitseva,varautunut.
-aivan kuten nykyäänkin
Jenni oli kova taitoluistelija noihin aikoihin. Itselle jäi hänestä hieman yksinkertainen, tai ainakin pinnallinen kuva, mutta enpä toki ollut hänen lähimmässä kaveripiirissään. T. siitä samasta koulusta
Vierailija kirjoitti:
Haloo Helsingin Elli. Oli tosi maanläheinen ja kiltti ja ystävällinen, lauloi ja esiintyi 😊
Yläasteella heidän koko bändi oli kova bailaa mää myös muiden koulujen oppilaiden kanssa alkoholia siaillen, lupasivat joillekin koululaisille että pääsee ilmaiseksi heidän keikoilleen muttei tarjous taida enää olla voimassa menestyksen myötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella heidän koko bändi oli kova bailaa mää myös muiden koulujen oppilaiden kanssa alkoholia siaillen, lupasivat joillekin koululaisille että pääsee ilmaiseksi heidän keikoilleen muttei tarjous taida enää olla voimassa menestyksen myötä
Siemaillen*
Mammat kädet innosta täristen kirjoittaa vain pelkkiä nimiä, onhan se nyt niin hienoa kun olen ollut samassa koulussa sen-ja-sen-kanssa, kyllä kaikki ovat nyt vaikuttuneita kun MINÄ olen ollut samassa tilassa julkisuuden henkilön kanssa. Kirjoittakaa nyt hitto vieköön enemmän kuin pelkkä nimi, millainen mielikuva tästä kyseisestä julkkiksesta jäi. Suomessa on oppivelvollisuus, eli kaikki julkkiksetkin ovat koulua käyneet, pelkkä tieto siitä että joku ollut jonkun koulukaveri aikoinaan, ei tee vaikutusta. Ei teitä kukaan niistä jutuista tunnista tai edes muista ellette sitten käyneet samaa kotikoulua kyseisen henkilön kanssa.
Onko sellaista ilmiötä oikeesti olemassa, että yhdenillan jutun yhteydessä julkkis allekirjoituttaa panopuunsa kanssa sopimuksen vaitiolovelvollisuudesta? Tyyliin: jos vuodat jutun julkisuuteen, uhkasakko 1 miljoona euroa.
Super Nanny Pia, sosiaalisesti lahjakas kaikkien kaveri.
Tuomas Kauhanen. Vaikutti fiksummalta ja herkemmältä kuin mitä ulospäin rakennettu räprooli antoi ymmärtää.
Antti Tuisku oli rinnakkaisluokalla. Vaikutti kivalta, oli vähän sellainen luokan pelle välillä.
Näyttelijä Laura Birn. Oli näyttelijänlahjat hallussa jo silloin, opettajille mielinkielin ja esitti mukavaa, oppilaiden keskuudessa pomotteleva ja välillä ilkeilevä. Ei mikään koulukiusaaja kuitenkaan, vaan sellainen itseriittoinen neiti. Piti hovia ja oli suosittu, monet söi sen kädestä.
ei taida IHAN olla samaa ikäluokkaa nuo. Vai onks Seppo ja eijariitta jääny luokalle n. 20 kertaa:D
Mä kans ihmettelin tuota Seppo Hovia, oli mun musiikinopettaja ja ihan eri ikäluokkaa Kurkelan ja Ruudun kanssa.