Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Kosteussuojapukujen (takki+housut) hinnat?
12.02.2008 |
Eli paljonko maksaa eri merkeillä kosteussuojatut takki+housut yhdistelmä? Lassie, Reima, Travalle, Jonathan...? Kiitos!
Kommentit (2)
Meillä ollut joskus Lassien teflonpintainen puku ei siis tec ja oli tosi hyvä. En vain enää 5-vuotiaalle haluaisi ostaa kuriksia joten vedenpitävä täytyy olla. Hintakaan ei paha tuossa Lassietecissä. Kiitos melba!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mä en nyt ihan tarkkaan muista hintoja... ja saattaa olla eri hinta, että ostaako setissä vai kaksi eri osaa (esim. meillä Remun takki + housut erikseen ja luulen, että niitä joskus ollut setissäkin ja voi olla silloin halvemmalla).
Niin, mutta tämmöisiä näppituntumia mulla on, että Lassietec takki + housut yhdistelmä olisi luokkaa 65 ja se lienee halvin vaihtoehto ja minusta oikein hyvä, varsinkin vuori on minusta tosi hyvä.
Jonathanin hinnat löytyvät JJ:n sivuilta, mutta hintaluokka lienee 50+35-40. Motionin takki + housut lähtee n. 55 ja se lienee halvin vaihtoehto.
Remun takki on minusta huomattavasti kalliimpi kuin Jonathanin, olisiko lähemmäs 70 ja housut 35-40.
Ja Reimatec takki taitaa olla 80 (tai riippunee koosta, pienemmät koot on halvempia, kuten voi olla noissa muissakin, meille kun on ostettu aika isoja kokoja) ja housujen hintaa en muista, mutta olisko kuitenkaan yli 50?
Lennen takki tais olla yli 60 ja hosut kans jotain 35-40.
Ehkäpä joku muu muistaa paremmin. 100 euroa setistä siis aika keskivertohinta ja kun vielä päälle laskee asusteet, niin jo melkoiseen summaan pääsee... Motionin ja Lassien Lassietecin kanssa voi päästä kuitenkin alle 100 euron asusteiden kanssakin.
Meille itselle tuli muuten IcePeakin takki, joten muitakin vaihtoehtoja vielä on.