Mitä luulette..onko vanhempasi harrastaneet suuseksiä???
Kommentit (20)
vai onko niin kova paikka ajatella että äiti ois imenyt iskän melaa?
Sama jos mun vanhemmat miettis olenko mä imenyt ja kenen munaa? Ihan tulee insesti mieleen jollaintavoin.
minä juttelen äitin kanssa avoimesti seksiasioistakin. En tiedä kuka hänen ensimmäinen oli tai milloinka hän harrasti seksiä isäni kanssa eka kerran mutta suuseksiä hän ei ole koskaan harrastanut, sen tiedän. Ikää on hällä 73v.
Mä olen aivan varma siitä että mun äiti ei tykkäis hyvää, jos mä menisin sanomaan sille että, " imin muuten Sällin kullia just ennenkuin lähdin tänne" . Enkä mä haluais kuulla vastaavaa äitini suusta. Meille riittää se että, tiedetään kaikkien luultavasti sitä kuitenkin harrastavan. Ei siitä ole mikään pakko puhua vanhempien kanssa, ei ainakaan yksityiskohtaisesti.
Vierailija:
Meille riittää se että, tiedetään kaikkien luultavasti sitä kuitenkin harrastavan. Ei siitä ole mikään pakko puhua vanhempien kanssa, ei ainakaan yksityiskohtaisesti.
Niinpä siinä se sanot.. LUULTAVASTI.. kaikilla ei ole samanlainen seksielämä, se sinun on hyvä tietää.
Minusta on kummallista kuvitella kaikkea hyvinkin rohkeaa toisten seksielämästä, mutta puhua ei kehtaa asiasta. Siinä tulee mieleen että asia koetaan niin häpeälliseksi ettei siitä voi mitään puhua.
Vierailija:
Vierailija:
Meille riittää se että, tiedetään kaikkien luultavasti sitä kuitenkin harrastavan. Ei siitä ole mikään pakko puhua vanhempien kanssa, ei ainakaan yksityiskohtaisesti.Niinpä siinä se sanot.. LUULTAVASTI.. kaikilla ei ole samanlainen seksielämä, se sinun on hyvä tietää.
Minusta on kummallista kuvitella kaikkea hyvinkin rohkeaa toisten seksielämästä, mutta puhua ei kehtaa asiasta. Siinä tulee mieleen että asia koetaan niin häpeälliseksi ettei siitä voi mitään puhua.
Mä voin puhua ystävieni ja mieheni kanssa ihan avoimesti seksistä. Mutta ei mun ole sitä pakko tehdä vanhempieni kanssa. Mä en todella ole edes mikään poikkeustapaus. Mun vanhemmat ovat mua opastaneet ehkäisyssä ja se on riittänänyt. Ja mun ei todellakaan tarvitse kuunnella mun äidin ja isän seksijuttuja, mitä asentoja harrastaa yms. jos en halua. Ja mä en halua. Enkä halua kertoa omia seksiin liittyviä tapoja heille, eikä ne onneksi sitä edes vaadi.
Minulla on paremmat välit äitiini kuin kavereihin, äiti on läheisempi.
Eikä silloinkaan jutella asennoista eikä munan imemisestä, niin yksityiskohtaisesti en juttele kenekään kanssa, se on yksityisasia.
Minun ja minun mieheni kaunis asia.
Mikä häpeä se normaali asia on? mikä siinä yököttää? Luuletteko te että tekään oisitte syntynyt jos äitinne ei ois harrastanut seksiä?
joku siellä takana sanoo että seksi on rumaa? niinkö?
(muutti vasta 24-veenä) Sisko tuli oletettua aikaisemmin baarista ja vanhukset olikin hommissa. Sano että kyllä meinas olla isän nitrot silloin hänelle tarpeen..!
minkäikäisiä vanhemmat oli kun siskosi oli 24v?
Alle 60 veikkaisin... ja uskokaa tai älkää, senkin ikäiset harrastaa seksiä
äitini tuntien ;)
Iskä on vähän estyneempi näissä asioissa. Sai kuulemma elämänsä traumat, kun minä joskus taaperona yllätin vanhempani kesken kaiken ;) Siis tarkoitan, että iskä on sillain estyneempi, ettei todellakaan juttele mulle seksielämästään, vaikka muuten iskän tyttö olenkin. Varmasti muuten ei ole lainkaan estynyt, ei se muuten olisi ollut naimisissa äitin kanssa.
Äiti puhuu vähän turhankin avoimesti sitten taas... ja kyllä mä puhun jonkun verran omastakin seksielämästäni äiskän kanssa. Ykstyiskohtaisesti ei kyllä puhuta... onneksi...
ovatko vanhemmat harrastaneet seksiä? Todennäköisesti sama vastaus kumpaankin.
ja ovat kertoneetkin minulle...vaikka en ehkä tätä informaatiota varsinaisesti tarvitsisi.
Ei MUN vanhemmat oo seksiä harrastanut ollenkaan, ei tietenkään!!! Vaan vahingossa sen kaksi kertaa, jotka edelsi mun ja mun siskon syntymää...
Mitä muuta haluat niiden seksielämästä tietää (silloin kun sitä joskus oli)?
että toivottavasti ne sen 80-luvun jälkeen on, jos eivät nyt ihan harrastuksena, niin ainakin osana seksielämää
en minäkään olisi halunnut tietää, ettei äitini ole ikinä mulkkua suuhun laittanut. Päätti kuitenkin noin 10 vuotta sitten asiasta mainita ohimennen
Eiköhän ne seksiä harrasta, kun on meidät lapsetkin saaneet aikaan. Mutta ei kiitos yksityiskohtia, ei todellakaan kiinnosta.
EN HALUA TÄMMÖSIÄ ALOTUKSIA NÄHÄ AV:lla KOSKÄ NÄILLE ON OMA PALSTA!!!!!!!!!!!! PAINU SINNE PERVO!!!!!!!