Nyt olen kyllä mustis!
Meidän firmaamme on tullut uusi työntekijä. Minä en ole häntä nähnyt, kun olen tällä hetkellä tavallaan äitiyslomalla, mutta teen kuitenkin erinäisiä töitä.
Miehenikin työskentelee samassa firmassa.
Olen kuullut paljon juttuja tästä uudesta työntekijästä (nainen), joka korvaa osittain minut ja osittain äsken irtisanoutuneen työntekijän.
Nyt kun näin naisen käsialan, se on aivan tajuttoman hyvää jälkeä. Näin isomahaisena en kyllä haluakaan esitellä itseäni, mutta silti kiinnostaisi tietää, minkä näköinen hän on.
Mieheni ei sano juuta eikä jaata, koska ei halua loukata minua (mieheni tuntien syy on siinä).
:(((((
Kihisen täällä epävarmuudesta...
Kommentit (5)
Vierailija:
mitään väliä? Ja mitä käsiala muka kertoo ihmisestä? Taitaa mennä hormonien piikkiin tuo ap:n purkaus.
Minä ainakin olen alallani törmännyt usein ilmaukseen " hyvää käsialaa" , kun joku tuottaa todella hyvää tekstiä.
No en kyllä mikään miestennielijä olekaan mutta siskollani on todella hieno käsiala , eikä häntäkään vieraat miehet kiinnosta. Ei käsiala kerro ihmisen moraalista mitään.
mitään väliä? Ja mitä käsiala muka kertoo ihmisestä? Taitaa mennä hormonien piikkiin tuo ap:n purkaus.