Suvi Koposella 500 000e tulot!!! vauuu
Kyllä tuolla suuressa maailmassa tienaa:-)
Kommentit (13)
Jos se ei ole sinun mielestäsi kovin kummoinen palkka niin olet kyllä täysin vieraantunut todellisuudesta.
Ja voi olla, että siitä jää jotain sukanvarteen?
Ja muuten, Snellman arvioi, että tänä vuonna Suvin tulot voivat kivuta jopa 2 miljoonaan isojen firmojen kanssa solmittujen sopimusten ansiosta. Ihan ok tulot 18-vuotiaalle tytölle vailla edes lukiokoulutusta. ;-)
Mut kakkonenhan tietty tienasi jo yläasteella sen 60 000 kuussa,milläjo vähän saattaa päästä rikastumaankin...
itse todennut, ettei antaisi oman lapsensa alkaa niihin hommiin??? tuli vain mieleen...
Ihanaa, että jotkut pärjää todella ilman edes sitä lukiokoulutusta Ja tuohan on todellisuudessa (kakkosen panetteluista huolimatta )huikea summa, ja taatusti Suvi elää näinä vusia tahkoamillaan rahoilla ihan leppoissti loppuelämänsä vaikka oloneuvoksena. Jonkun lehtijutun mukaan on sijoitellut varojaan ihan fiksusti.
Onnea Suvi!!! Olen niiiiin iloinen puolestasi!!
on tuossa sen verran pointtia, että aika monella tuollaisella kouluttamattomalla, vähän tuurilla rikastuneella on rahat menneet aika nopeasti kädestä suuhun, kun alkaa mennä vähän liian lujaa ja tuntuu, että duunia riittää loputtomasti.
Suvi tuntuu fiksulta, jalat maassa tyypiltä, ihan erilaiselta kuin vaikka Ninja, toivon, että hän on fiksu rahojen sijoittamisenkin suhteen.
Ei paha. Tytöllä ei ole mitään koulutusta, ei rikasta sukua eikä suhteita mihinkään ökypiireihin vaan ihan vain omalla ULKONÄÖLLÄÄN tienaa tuon summan. Eikä hän taida olla vieläkään edes täysi-ikäinen?
Vau!
Ja tosiaan sehän on kouluttamaton teini vielä eikä mikään snobi, ihan vaan kropallaan ja kasvoillaan tienaa noin rutosti. Huhhuh! Kateeksi käy. Ja vielä vaikuttaa fiksulta eikä bilettäjä-pintaliitotyypiltä, siksi varmaan tienaakin.
Jean-Paul Gaultierin kasvona ja mallina New Yorkissa, Pariisissa, Tokiossa ja Helsingissä toiminut, mm. Ellessä, GQ:ssa ja Voguessa esiintynyt ja Garnierin kanssa mallisopimuksen tehnyt malli ole ollut missään vaiheessa huippumalli?
on mallimaailma sen verran kova paikka, ettei siella tyhmat parjaa, pitaa osata pitaa itsestaan huoli ja katsoa, minkalaisiin sopimuksiin nimensa pistaa.
Mutta aika " hyvää" palautetta hädintuskin täysi-ikäisen Suvin vanhemmille, että Suvi itse ei antaisi lapsensa ruveta alalle... Senhän voi ottaa suorana kritiikkinä, kun itse päästivät tyttärensä niin nuorena maailmalle.
viela rikastu. Huipputulot on jotain ihan muuta. Tietty voi olla, etta Suvilla jaa siita jotain sukanvarteen, kun ei tartte elattaa muita kuin itseaan ja tekee varmaan niin paljon toita, ettei ehdi rahaa kovasti tuhlatakaan.
Toivottavasti alyaa sijoittaa rahat hyvin eika syo ja juo niita ja paady takaisin lahioon kuten esim Ninja.