Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ladyvita Plus..annostus?

12.02.2008 |

Moikka,

Neuvolasta kehoitettiin aloittamaan vitamiinin ottaminen, kun olen niin kamalan väsynyt. Kävin ostamassa Ladyvita Plussaa..mutta onko toi annostus jotenkin muuttunut? Ennen oli kahdenvärisiä tabletteja ja aamulla otettiin 1 ja illalla 2 tabua. Nyt purkissa lukee vain 3 tablettia ruokailun yhteydessä ja kaikki tabletit samanvärisiä..

Siis niitä ei kai kuitenkaan oteta kerralla...

Valaiskaapa te viisammaat minua, kiitos:)

-Tiziana

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään varmaa tietoa oo, kun en oo sen kummemmin tuota alkanu pohtimaan, mut ite oon vetäny ne kaikki kolme kerralla napaan täs monta kuukautta ilman mitään onkelmia.

Linnea rv 31 + 0

Vierailija
2/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en enää raskaana, mut raskaus aikana ja imettäessä oon noita napsinu ja sen jälkeen ku muuttuivat tohon uuteen ni oon heittäny heti aamiaisella kaikki napaani ja hyvin on menny :) En muuten ikinä niitä muistais jos pitäis päivän mittaan napsia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ne kalkit oli niissä valkoisissa tableteissa, jotka illalla otettiin. Nykyään kaikki vitamiinit ja hivenaineet, myös ne kalkit on samoissa tableteissa, joten siksi saman värisiä. Ja olen kyllä myös ottanut kaikki kolme tablettia yhtä aikaa aamulla

Vierailija
4/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tuossa äsken yhden tabun ruoan yhteydessä, mutta taidanpa minäkin ruveta ottamaan kaikki kerralla aamupalan yhteydessä..einhän mä muuten niitä muista ottaa.

Kiitos vielä,

Tiziana rv 5+3

Vierailija
5/5 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on nimittäin vähän omituista, että raudat ja kalsiumit ovat sekaisin - eihän niitä kannattais samaan aikaan ottaa...

B-vitamiini auttaa myös väsymykseen - sitäkään ei noissa ole kauhean paljon joten kuuri ihan pelkkää yhdistelmä B-vitamiinia voisi olla hyvä.