Varmaan jotain jo NIIN kulunutta kysyttyä... mutta en voi olla tätä kysymättäkään.
Synnytyksen h-hetki ja täysin yhtäkkinen nenän tukkoisuus???
Miten vain jostain muistelen, että useampikin ihminen kertoisi kokeneensa em. oireen. Ehkä niitä samoja mu-tu-fiiliksiä, kuin se, että nenä kasvaa synnytyksen lähestyessä ts. ehkä turpoaa....
Mutta muistaako kukaan aiemmista synnytyksistään,minullakin niitä jo takana, mutta nyt olo outo, vihlookin liitoskipujen päälle.(supistelee sillai kuin ennenkin, eli ei sikäli uutta...) ja nenä vaan meni tukkoon. Huomaan niiskuttavani kuin olisi ihan yhtäkkiä taivaasta pudotettu räkää kuormallinen ja niistäessä ei kuitenkaan tule mitään....
Todella epätodellinen ja outo olo, muttei suinkaan pipinen olo, kuten voisin kuvitella jos flunssaa pukkaisi. No, ehkä on vain flunssapöpö, mutta kyselen kuitenkin. Ehkä jopa vähän arkaillen, viikkoja minulla kuitenkin vasta 34
Kommentit (2)
Mulla oli ekassa raskaudessa koko raskausajan nenä tukossa ja tukkoisuus helpotti oikeasti jo synnytyssalissa vauvan synnyttyä.
Jostain syystä tässä raskaudessa ei ole ollut nenä tukossa ennen kuin nyt pari päivää, mutta luulisin, että on vaan flunssaa. En haluaisi vielä synnyttää, kun viikkoja on vasta 35.
Tosin sairaalasta lähtiessä sain lääkekuurin korvatulehdukseen:D En mä muista, kyllä nenää niiskutin raskausaikana enempi kuin yleensä