Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestanne ok/oikein etta mies harrastaa seksia muiden naisten kanssa satunnaisesti jos oma vaimo ei seksista piittaa esim. vauvan, pienten lasten, vasymyksen vuoksi?

Vierailija
11.02.2008 |

Vaimolta ei toki lupaa moiseen (vieraisiin) heru!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä EI SAA KOSKAAN käyttää valtakeinona, se on erittäin alkeellista ja törkeää aliarvioimista!!

pettäminen ei koskaan ole ok, mutta jos pariosuhteessa ei tyytdytystä saa niin PAKKO sitä on hakea muualta.

Vierailija
2/24 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokysymys: Kuinka pitkään pitää olla seurustellut, että jonkun muun kanssa sekstailu on pettämistä? Minulla oli kerran ongelmana erittäin kontrolloiva poikaystävä, jota tapailin muutaman viikon ja pari kertaa sekstattiin. Löysin sitten toisen, jonka kanssa olen vielä tänäkin päivänä.

Nämä suhteet meni jotenkin limittäin ja ristiin, vaikka enää ei mitään epäselvyyttä mistään olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu parisuhteeseen, joo, mutta seksiin kuuluu se, että välillä tekee mieli vähän enemmän, välillä vähän vähemmän. Toimivassa parisuhteessa kuuluu sietää näitä kuivia kausia jonkin aikaa, ja vauva on mitä mainioin syy. Ihan konkreettisesti esim. imettäminen vaikuttaa hormonitoimintaan niin, että halut saattavat vähentyä. Ei siinä mistään vallankäytöstä ole kyse, vallankäyttöä on enemmän se, että vaatii seksiä, vaikka toinen ei haluaisi.

Eri asia sitten, jos tilanne jää pysyvästi päälle. Sitten on vakavan keskustelun paikka.

En kyllä käsitä, että pienen vauvan äidin pitäsi tyydyttää vielä miehensäkin tarpeet. Jos tämä on vallitseva asenne, ei ihme, että niin monet pienten lasten äidit lähtevät kävelemään liitostaan.

Vierailija
4/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustelu:

uskollisuus vaikeassakin tilanteessa vahvistaa parisuhdetta ja vahvassa parisuhteessa seksi sitten aikanaan on entistäkin mahtavampaa!

Luottamus yms. on niitä peruskiviä ja seksi on kivi vasta niiden päällä parisuhderakennuksessa.

aina se jotenkin läpi haiskahtaa se pettäminen

Vierailija
5/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa parisuhteessani oli siis seksuaalisesti HYVIN VAISU kausi vuosia, johon vaikutti miehen sairastelut, kaksi pientä lasta, imettäminen, hormonitoiminta synnytyksen jälkeen. Arvostan miestäni että kesti minua. Myös minä olen kestänyt hänen haluttomuuttaan kun hän on sairastellut, leikkausten jälkeen seksi onkin ollut pitkälti kiellettyä jo lääketieteellisistä syistä...

Mitäs ne miehet tuumais jos teillä oliskin tämä juttu: jokin vaikea alavatsan leikkaus ja enste lääkärin kielto/suositus että et anna muijalle vaikka se kuinka vonkais ja sit se toipuminen veis iät ja ajat eikä olis henkisestikään helppoa. Ja siinä tilantees eukko lähtis sit vieraisiin ku sinä " pihtaat."

Vierailija
6/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosissaanko joku mies näin kitisee?

Vaimo on raskaana, synnyttää, jää töistä perhevapaille ja pienille tuloille, saa loven eläkkeeseen ja menettää ison osan normaalista sosiaalisesta elämästään. Lisäksi valvoo yöt, imettää, pesee paskoja ja oksennuksia tai pulautuksia, luultavasti laittaa ruoat ja siivoaa ja tekee kotitöitä. Tulee väsyneeksi (ihmekös!).

Mies katselee vierestä kasvavaa mahaa, pitää ehkä kädestä kiinni synnytyksessä, jatkaa elämäänsä koko lailla kuin ennenkin - käy töissä, puhuu aikuisten kanssa, nukkuu yöllä ainakin vaimoa enemmän, tienaa rahaa ja eläke kertyy.

Sitten se vinkuu, että vieraisiin pitää päästä kun ei saa seksiä samaan tahtiin kuin ennen...

Vierailija
7/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En kyllä käsitä, että pienen vauvan äidin pitäsi tyydyttää vielä miehensäkin tarpeet. Jos tämä on vallitseva asenne, ei ihme, että niin monet pienten lasten äidit lähtevät kävelemään liitostaan.

Minä olen pienen koliikkivauvan äiti ja silti haluan tyydyttää myös OMAT tarpeeni. Eikö mielestäsi pienen vauvan äidillä voi sellaisia olla? Ainakin minua se päinvastoin rentouttaa. Ja toiseksi, kyllä meillä mieskin on yhtä väsynyt vauvanhoitoon - osallistuu siihen todella kiitettävästi, vaikka lisäksi käy töissä.

Vierailija
8/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin halutaan toiselle pelkkää hyvää. Ja jos parempaa piparia on naapurissa, niin mikäs siinä.

Vierailija
9/24 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä limakalvot todella kuivat ja arat hormonien heittelyn takia. Voi olla vaikea asennoitua seksiin, vaikka läheisyyttä haluaisikin.

Meillä on pisin aika ilman seksiä ollut 2 viikkoa, mutta voin sanoa, että joskus kun on alapäävaivoja (kuten hiivaa), olo on niin epäseksikäs, että sitä ei oikein osaa tsempata edes miehen mieliksi.

Vierailija
10/24 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä potkisin semmosen äijän hevonv*ttuun!

Vierailija
11/24 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisyydestä, jota tyydyttävä seksielämä pariskunnalle antaa), jos seksi ei kertakaikkiaan kiinnosta.

Minusta ok ei silloin lähinnä ole se, että nainen lähtökohtaisesti on niin väsynyt ja haluton. Eikö mies auta vauvan hoidossa? Miksi tavallinen arki on naiselle ylivoimaista? Onko hän ylisuorittaja vai jätetty yksin vastaamaan lasten ja taloudenhoidosta? Vai onko vauva tekosyy (en minä tai kukaan tuntemani äiti ole menettänyt seksihaluja vauvan takia, enkä oikein ymmärrä, mikä syy-seuraus-suhde vauvalla on seksielämään...)?

Onko seksielämä ollut MOLEMPIA tyydyttävää ennen vauvaa? Saako nainen seksistä nautintoa ja toivomiaan asioita? Onko nainen itse edelleen rakastunut puolisoonsa ja pitääkö häntä haluttavana?

Tietenkään ei ole koskaan ok lähteä vieraisiin, jos omaa partneria ei kiinnosta, mutta lähinnä voisivat MOLEMMAT olla huolissaan siitä, miksi ei kiinnosta...

Vierailija
12/24 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ymmärrä näitä liittoja/suhteita missä vauvan tulon jälkeen saattaa mennä vuosi ennen kuin nainen on valmis seksiin miehensä kanssa siis ilman mitään vakavia synnytystraumoja.

Jotenkin tuntuu, että joku muu on pielessä tai seksistä on tullut vallan väline.

Vierailija
13/24 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti synnytyksen jälkeen pitää antaa aikaa paikoille parantua, mutta miten se vauva muuten vaikuttaa siihen, ettei halua ylläpitää molempia tyydyttävää seksielämää miehensä kanssa?

Jokin on parisuhteessa pielessä, jos toinen ei halua seksiä ollenkaan. Se kun on kuitenkin aika oleellinen osa aikuista parisuhdetta.

Mutta ehkäpä se vastaus löytyy jo siitä, jos miehen ratkaisu asiaan olisi lähteä vieraisiin, ei miettiä yhdessä vaimonsa kanssa, mikä on pielessä ja miten asioita voisi parantaa.

Vierailija
14/24 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussa tapauksessa se on petos ja " sopimusrikos" .

Avioliittoon astuttaessa ei tietääkseni vihkikaavassa puhuta, että liitossa sitoudutaan x kertaan yhdyntöjä viikossa. Tai siihen, että seksiä on oltava presiis niin paljon kuin sitä enemmän haluava määrittää (on se sitten mies tai vaimo, kumpikin mahdollisia).

Sen sijaan siinä kaavassa kyllä puhutaan uskollisuudesta.

Minustakin on parisuhteen kriisi, jos seksi tyrehtyy kovin vähiin. Muttei se ole yksinomaan toisen SYY eikä ainakaan syy pettää toisen selän takana. Suhteelle voi a) tehdä jotain seksin lisäämiseksi tai b) siitä voi myös lähteä.

Vierailija
15/24 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteen seksi- ym. ongelmiin ei ole löytynyt apua pariterapiastakaan. Mies ei suostu eroon ja valittaa puutetta.

Miehelläni on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan kuten minulla epäseksuaalisuuttani. Toivon, että seksinhakumatka johtaa hänelle seksin ohella mieleiseen ihmissuhteeseen sillä epätyydyttävässä ja korjauskelvottomassa suhteessa ei kai kenenkään ole hyvä pitkän päälle jatkaa.

Vierailija
16/24 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoi ja vanheni ryppyiseski ennen aikojaan... kulahti :(

Vierailija
17/24 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyy touhunsa salaamaan niin, mitäs siitä sitten piittaamaankaan.

Vierailija
18/24 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heru lupaa meilläkään, ei.

Vierailija:

Vaimolta ei toki lupaa moiseen (vieraisiin) heru!

Vierailija
19/24 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

13

Vierailija
20/24 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän suhteen seksi- ym. ongelmiin ei ole löytynyt apua pariterapiastakaan. Mies ei suostu eroon ja valittaa puutetta.

Miehelläni on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan kuten minulla epäseksuaalisuuttani. Toivon, että seksinhakumatka johtaa hänelle seksin ohella mieleiseen ihmissuhteeseen sillä epätyydyttävässä ja korjauskelvottomassa suhteessa ei kai kenenkään ole hyvä pitkän päälle jatkaa.