Jännittää LASIK leikkaus, pelottaa, ahdistaa...
Kommentit (25)
Jotenkin olen vain ajatellut, että joutuu ikänsä käyttämään silmälaseja/piilolinssejä, enkä ole paljoa uhrannut ajatukselle, että olisi olemassa myös vaihtoehto.
Yleensä takuutyönäkin. Mikä se iiristutkimus oli?
Älä jännitä, hyvin se menee! Mulla oli miinusta 8. Esilääkettä tarjottiin, ja se rauhoittikin. En silti kovin sekaisin mennyt siitä. Ei se luonelevitin ollut niin paha kuin kuvittelin. En sitä huomannutkaan. Ne puuduttavat silmät ja laittavat kipulääketippoja. Suosittelen, ihanaa kun ei tarvi lutrata piilareiden kanssa.
Mun tuurilla leikkaus ei täysin onnistu tai ainakin tarvitsee edelleen käyttää laseja, kun jää hiukan huono näkö :-/ Minulla nyt jotain -6.25 molemmissa silmissä.
Sitä rauhoittavaa ei muuten kannata pelätä! Ei siitä " sekaisin" mene :)) Et tunne olossasi mitään outoa. Pysyt vaan rauhallisena ja rentona..
nim. muutaman rauhoittavan elämässään syönyt
Tohtori kyllä leikkauksen jälkeen totesi, että eipä näin " ärhäköitä" silmiä ole aikoihin nähnyt. Hienosti hän työnsä teki, selitti mitä oli tekemässä jne. Vaikka mulla teki kipeää niin kyllä siellä henkilökunta osasi hienosti hoidella hommansa. Paitsi sitä esilääkitystä tosiaan olisin tarvinnut...