Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään teidän 2-3v kylpee?

Vierailija
18.02.2008 |

Millä tavalla valvotte lapsen kylpemistä? Onko käytössä iso amme vai sellainen muovinen pieni amme?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsen puuhailen kaikkea muuta sillä välin kun neiti kylpee, pitää yleensä koko aika meteliä, joten tiedän että on pinnalla. Jos kuuluu iso molskahdus tai tulee hiljaista niin käyn kurkkaamassa, ja meillä ollut jo pitkän aikaan näin.

Vierailija
2/10 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen muovinen amme. Tyttö on joko suihkussa tai kylvyssä.

Ovi on auki, niin kuulen, jos jotain tapahtuu tai tulee hiljaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten muovisessa ammeessa kylpee ja kauan. Joskus saunon itse samalla, niin että lotraa samaan aikaan pesuhuoneen puolella, mutta toisinaan kylpee kyllä itsekseen. Käyn aina välillä kurkkailemassa ja kuulostelen tietenkin ääniä...

Vierailija
4/10 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nyt reilu 3v, mutta suihkussa käynyt jo 1v6kk lähtien. Välillä haluaa istua ammeessa ja suihkutella tai sitten vadissa. Ajallisesti menee ehkä 15min ja käy joka päivä. Välillä on pidempään ja välillä otetaan vaan pika suihku

Vierailija
5/10 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmaksi osasksi mies istuu penkillä vieressä.

Mitä nyt hakee juomista välillä.

Meillä on sellainen keskisuuri amme, Kaksivuotias mahtuu hyvin siinä olemaan niin pituus kun leveys suunnassa pitkällään.

Mutta ei siihen aikuista mahdu

Vierailija
6/10 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saunomme koko perhe ja lapsi jää sitten vielä punkkaan räpimään.. Eilenkin räpi vielä 45 minuuttia saunomisen jälkeen.. Eli yhteensä sellaisen 1 ½ tuntia!

Yksin se tuolla lelujen kanssa saa kylpeä.. Koko ajan pulinaa ja kolinaa kuuluu ja punkka on niin pieni ettei mahdu siihen maate! Eilen tuli kysymään saisiko sukellella, mutta lupaa ei tietenkään annettu kun ei oltu itse enää valvomassa!

Miten muut, käydäänkö teillä joka päivä pesulla? Kotona aina pienenä opetettiin ettei ole hyväksi iholle jos joka päivä saunoo! Nyt on viimeiset kuukaudet meillä kyllä saunottu ihan jokainen päivä ja ei osaa rauhoittua ilman saunaa!! Vielä ei ole iho tai hiukset mitenkään negatiivisesti reagoineet!

Vierailija
7/10 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun täytti 3, on saanut istua yksikseen kylppärissä. Sinne on näkö- ja kuuloyhteys makkarista, jossa voin esim. olla koneella samalla.

Vierailija
8/10 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa tai vannassa pesuhuoneessa kun tyttö kylpee, niin usein pyykkään tai vaikka pesen veskiä samalla. Siinä teen jotain hyödyllistä mutta olen lähellä kuitenkin.

Vierailija
9/10 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala kylppäriä pesemään jos lapseni on pesulla. En meinaan halua itsekkään että joku pesee pönttöä tai harjaa lattiaa kun mä olen pesulla!!

Vierailija
10/10 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 2v. Istuu isossa oikeassa ammeessa, jossa on liukuestematto pohjalla. Ma istun kylpparissa saman aikaa vahtimassa (lukemassa lehtea), on sellainen yhteinen rentoutumishetki.