Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en ainakaan synnyttäisi vammaista lasta

Vierailija
11.02.2008 |

olen kiitollinen että on mahdollisuus abortoida vammaiset, en jaksaisi enkä kestäisi sellaista elämää. No olen kait sitten huono ihminen, sori vaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään sikiötutkimus ei kerro sataprosenttisesti, onko lapsi vammainen vai ei. Lähes kaikki vammaiset Suomessa syntyvät vanhemmilleen yllätyksenä, vaikka kaikki normaalit seulonnat on käyty läpi.

Vierailija
2/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lapsi siellä kohdussa on tarpeeksi kauan, niin se syntyy, halusit tai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli terve lapsi siihen asti kunnes synnytys koitti. Lapsi vammautui synnytyksen jälkeen. Entäs jos sulle kävis niin, mitäs tekisit?

Vierailija
4/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisesi kypsymättömän ihmisen ai kannata hankkia lapsia ollenkaan ennekuin opit hieman realismia elämästä.

Vierailija
5/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsottuna näemmä näyttää. Kun ilmeisesti koet todella pahaa ristiriitaa siitä, etteivät kaikki jaa mielipidettäsi.

terveisin kehitysvammaisen ja pitkäaikaissairaan lapsen äiti

Vierailija
6/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tavallinen kehitysvamma, autismi näy missään. ei edes syntyessä, jos kehitysvamma ei ole erittäin vaikea. ihan normaali vauva lapsi oli.

t. äiti joka synnytti terveen lapsen. 5v. lapsi sai diagnoosin keskivaikea kehitysvamma.

vika on aivoissa, eikä se ultrassa näy.

Vierailija
7/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän surkein provo