Mä en ainakaan synnyttäisi vammaista lasta
olen kiitollinen että on mahdollisuus abortoida vammaiset, en jaksaisi enkä kestäisi sellaista elämää. No olen kait sitten huono ihminen, sori vaan.
Kommentit (7)
Jos se lapsi siellä kohdussa on tarpeeksi kauan, niin se syntyy, halusit tai et.
Minulla oli terve lapsi siihen asti kunnes synnytys koitti. Lapsi vammautui synnytyksen jälkeen. Entäs jos sulle kävis niin, mitäs tekisit?
Sinunlaisesi kypsymättömän ihmisen ai kannata hankkia lapsia ollenkaan ennekuin opit hieman realismia elämästä.
katsottuna näemmä näyttää. Kun ilmeisesti koet todella pahaa ristiriitaa siitä, etteivät kaikki jaa mielipidettäsi.
terveisin kehitysvammaisen ja pitkäaikaissairaan lapsen äiti
ei tavallinen kehitysvamma, autismi näy missään. ei edes syntyessä, jos kehitysvamma ei ole erittäin vaikea. ihan normaali vauva lapsi oli.
t. äiti joka synnytti terveen lapsen. 5v. lapsi sai diagnoosin keskivaikea kehitysvamma.
vika on aivoissa, eikä se ultrassa näy.
Mikään sikiötutkimus ei kerro sataprosenttisesti, onko lapsi vammainen vai ei. Lähes kaikki vammaiset Suomessa syntyvät vanhemmilleen yllätyksenä, vaikka kaikki normaalit seulonnat on käyty läpi.