Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan syntymästä ilmoittaminen

11.02.2008 |

hei!

miten olette ilmoittaneet sukulaisille ja ystäville vauvanne syntymästä? Itse ajattelin laittaa tekstarina jonkun ihanan runon. Laittakaa niitä runojakin tähän jos joltain löytyy..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

hyvä gallup!! Myös minä odotan vinkkejä- meillä syy vähän harmillisempi: kaksi epäonnista raskautta takana.

Nyt ollaan pidetty asia kaikilta salassa, mutta pikkuhiljaa alkaa tulla pelko pyllyyn siitä, että jää kiinni valehtelemisesta, eikä sekään ole kivaa. NP-ultra ensi viikolla, sen jälkeen varmaan vanhemmat + rakkaimmat ystävät ansaitsisivat tietää. Mutta miten kertoa..?!

En myöskään halua ottaa vastaan onnitteluita, koska tää on niin hermoja raastavaa aikaa. Mutta jossakin vaiheessa on ilmeisesti pakko kertoa, ettei saa ihmisten vihoja niskaan. Kun eihän tää ikuisesti piilossakaan pysy (mikä on vain ja ainoastaan positiivinen ongelma, silloinhan kehitys on saanut jatkua!) ja olisi kivaa kertoa ennen kuin tuntemattomatkin tajuaa.

Vinkkejä otetaan ilolla vastaan!

T. Arkamamma rv 10+3

Vierailija
2/4 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein esikoisen kanssa käsin kortit ja valmiiksi kirjoitetut kirjekuoret, jotka otin mukaan sairaalaan. Tyttö syntyi yöllä 3 vkoa etuajassa ja sitten aamulla kirjoitin vain kortteihin tyttö tuli! pvm, kellonaika, pituus, paino ja päänympärys...sitten vain kortit kuormiin ja mies kiikuttamaan ne saman päivän postiin. Kortit siis olivat jo seuraavana päivänä ihmisillä ja voi niitä " ällistyneitä" onnitteluviestejä, puheluita ja kukkia! Se oli ihanaa! Toki tietysti mummeille ja ukeille ilmoitettiin puhelinsoitolla heti yöllä.

Tällä tavalla sai myös olla muutaman päivän rauhassa, koska en halunnut sairaalaan vieraita.

Nyt olen tehnyt taas käsin kortit ja valmiit kuoret, joissa lukee, että pikkusisko on syntynyt ja sitten vaan taas lisäillään tiedot :) Täytyy vaan muistaa pakata sairaalakassiin.

Hyviä runoja syntyneistä ihmeistä voi ottaa vauvaonnittelukorteista...muokkailla vaikka hieman. eli kauppaan urkkimaan :)

pienipulu 32+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin siis syntymän jälkeen....

Vierailija
4/4 |
14.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset